درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405

ورزشی

گلایه تنیس‌باز ایران از فدراسیون: علت خط خوردنم از تیم ملی را بگویند

حسام یزدی گفت: هر چقدر با مسئولان فدراسیون تماس گرفتم تا علت خط خوردن ناگهانی ام از تیم ملی تنیس را جویا شوم کسی پاسخ تلفنم را نداد.