درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405
متقاضیان ثبتنام در آزمون دکتری وزارت بهداشت از ۱۴ اردیبهشت ماه میتوانند مجدد نسبت به ثبتنام در این آزمون اقدام کنند.