درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: نتوانستیم بازیکن جدیدی را برای شرکت در مرحله پلیآف اضافه کنیم.
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا میگوید: تغییرات تاکتیکی درنظر گرفتهایم که تاوان آن دادن یک گیم بود، اما مرحله پلی آف برای ما مهم است.
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: در مسابقه برابر ذوبآهن اصفهان برخی شاگردانم عالی بودند و برخی نصف توانایی خود را نشان ندادند.
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: تمرینات تیم برای شرکت در مسابقات باشگاههای آسیا از هفته نخست شهریورماه آغاز میشود.
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: برای پیشرفت والیبال بانوان باید به ردههای پایه و استعدادیابی توجه شود چون تعداد بازیکنان جایگزین