درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405
پرستاران بیمارستان میلاد از عدم پرداخت حق کرونا، عدم افزایش قانونی دستمزدها و فقدان امنیت شغلی انتقاد دارند این درحالیست که مدیرعامل