درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

اجتماعی

باغ وحش یا مرکز حیوان آزاری؟

«شرایط باغ‌وحش‌های کشور را بسیار نامطلوب است.» یک فعل محیطزیست با بیان این جمله گفت: شرایط نامطلوب باغ وحش‌ها به دلیل عدم‌نظارت بر عملکرد