درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

ورزشی

اوجاقی: قصد داشتیم از لیگ ووشو انصراف دهیم

سرمربی تیم ووشو پارس جنوبی گفت: با توجه به مشکلات نامه انصراف از حضور در مسابقات را به فدراسیون دادیم اما در نهایت با همکاری فدراسیون در