درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405
سرمربی تیم ووشو پارس جنوبی گفت: با توجه به مشکلات نامه انصراف از حضور در مسابقات را به فدراسیون دادیم اما در نهایت با همکاری فدراسیون در