درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405
نماینده مردم ورزقان در مجلس با بیان اینکه انتقال تیم تراکتور به مجتمع مس سونگون قطعی است، گفت: در صورتی که این کار نهایی نشود، وزیر صمت را