hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش ذخیره آهنگ از تلگرام و اینترنت در آیفون

آموزش ذخیره آهنگ از تلگرام و اینترنت در آیفون

اگر شما از کاربران ios هستید، احتمالا از اینکه نمی توانید آهنگی را به صورت مستقیم در گوشی ذخیره کنید کلافه شده اید که در این گزارش با ذخیره آهنگ در آیفون آشنا خواهید شد.
اگر از گوشی آیفون استفاده می کنید حتما از محدودیت های آن درباره ذخیره و اشتراک گذاری فایل های صوتی آگاه هستید و حتما برای شما پیش آمده است که بخواهید یک موزیک را که در تلگرام برای شما فرستاده شده است، در گوشی خود ذخیره کنید و یا اینکه در اینترنت یک موزیک را دانلود کرده و به صورت آفلاین از آن استفاده کنید. اما متاسفانه نتوانسته اید با امکانات اولیه این گوشی این کار را انجام دهید. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را بصورت قدم به قدم با نحوه ذخیره آهنگ در آیفون آشنا سازیم. همراه ما باشید.

توجه مهم : قبل از انجام مراحل ذیل، توصیه می شود برنامه Documents را دانلود کرده و یا اگر آنرا از قبل بصورت نصب شده دارید، اقدام به آپدیت نمائید.


ذخیره سازی موزیک از داخل تلگرام

در قدم اول موزیکی که در نظر دارید که آنرا در گوشی خود ذخیره کنید در تلگرام پیدا کرده و آنرا اجرا کنید. سپس از بالای صفحه، آهنگ در حال اجرا را انتخاب کنید.
ترفندهای آیفون
قدم دوم؛ آهنگ در حال اجرا بصورت نواری از قسمت پائین به سمت بالا خواهد آمد و شما می توانید همانند تصویر ذیل آهنگ را کنترل کنید. از این رو در این مرحله باید آیکون مشخص شده را که برای Share و اشتراک گذاری فایل در آیفون است را انتخاب کنید.
ذخیره آهنگ در آیفون
قدم سوم؛ اینک لیست مخاطبین شما در تلگرام نمایش داده خواهد شد که باید در قسمت بالا مجددا گزینه Share را انتخاب کنید که در تصویر ذیل مشخص شده است.
ذخیره آهنگ در آیفون
قدم چهارم؛ در این مرحله باید برنامه Document را که از قبل دانلود و نصب کرده اید را انتخاب کنید.
روش ذخیره آهنگ در آیفون
قدم پنجم؛ هم اکنون شما وارد برنامه Document شده اید و آهنگ مدنظر شما هم به انتخاب در آدرسی که مشخص می کنید، ذخیره خواهد شد و برای اجرای این موسیقی، می بایست از طریق این برنامه کاربردی در گوشی های آیفون اقدام کنید.
document 5

اشتراک گذاری فایل های صوتی در تلگرام

در قدم اول موزیک مدنظر را که در برنامه Document قرار دارد را انتخاب و اجرا کنید. اینک در وسط صفحه، گزینه 3 نقطه افقی وجود دارد که در تصویر ذیل مشخص شده است را انتخاب کنید
ذخیره آهنگ در آیفون
قدم دوم؛ اینک گزینه Share را از میان گزینه های دیگر انتخاب کنید.
ارسال آهنگ در آیفون
قدم سوم؛ برای اشتراک گذاری این موزیک در تلگرام، می بایست برنامه مدنظر را انتخاب کنید.
ذخیره آهنگ در آیفون
قدم سوم؛ هم اکنون وارد برنامه مدنظر خواهید شد که لیست مخاطبین شما نمایش داده خواهند شد. اینک می توانید موزیک را برای مخاطبین مدنظر خود ارسال کنید.
ارسال آهنگ در آیفون

ذخیره سازی موزیک از اینترنت در آیفون

اگر شما تصمیم به دانلود موزیک از طریق مرورگر در گوشی آیفون دارید، باید طبق مراحل ذیل پیش بروید؛
در قدم اول وارد برنامه Document شوید و سپس گزینه مشخص شده در تصویر ذیل را انتخاب کنید.
ذخیره آهنگ از اینترنت
قدم دوم؛ موزیکی که تصمیم به دانلود و ذخیره آن در گوشی دارید را جستجو کرده و وارد وب سایت مدنظر شوید. هم اکنون آنرا دانلود کنید.
ذخیره آهنگ در آیفون
قدم سوم؛ اینک باید نام آهنگ را یا بصورت دستی وارد کرده یا نامی که بر روی آن درج شده است را در این بخش تائید کنید. سپس گزینه Done را از بالا سمت راست انتخاب کنید تا آهنگ مدنظر در گوشی شما و در برنامه Document دانلود و ذخیره شود.
ذخیره آهنگ در آیفون
قدم چهارم؛ بعد از انتخاب گزینه مذکور، آهنگ دانلود شده را می توانید با انتخاب گزینه مشخص شده در تصویر ذیل اجرا کنید.
دانلود آهنگ در آیفون
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد