hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۶۴ مدل تزیین کیک عروس

۶۴ مدل تزیین کیک عروس

در این مطلب با ۵۰ ایده خلاقانه و شیک برای تزیین کیک عروس را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این روش ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مراسم کیک یکی از برنامه های مرسوم و ضروری در هر جشن عروسی ایرانی است بنابراین بهتر است شما برای دیزایین کیک عروسی توجه و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید این بخش از جشن عروسی تان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید، در ادامه مطلب نمونه هایی از تزیین کیک عروس با ایده خلاقانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، بنابراین به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

کیک عروسی باید دارای طعم و دیزایین خاصی باشد تا مهمان ها از طعم و مزه بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند و علاوه بر این اندازه کیک باید به صورتی انتخاب شود که به همه مهمان ها کیک به اندازه کافی و یکسان برسد.

تزیین کیک عروس با ۶۴ ایده خلاقانه

برای دیزایین کیک عروسی و تزئین کیک سالگرد ازدواج ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمک این ایده ها کیک عروسی را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید. در ادامه ۶۴ روش زیبا و جالب برای تزئین کیک مراسم عروسی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

تزیینات کیک با گل برای عروس

یکی از انواع روش های جالب برای دیزاین کیک عروسی استفاده از گل های طبیعی است و شما می توانید برای این مدل تزئین از گل های طبیعی نظیر گل رز و گل میخک و گل ارکیده و گل شیپوری و گل داوودی و … استفاده کنید. برای تزئین کیک جشن عروسی با گل های رنگ می توانید گل ها را در بین فاصله طبقات کیک عروسی قرار دهید همچنین قرار دادن گل ها به صورت آبشاری روی کیک یکی دیگر از انواع روش های خلاقانه و جالب است. برای اینکه دیزایین کیک عروسیتان فانتزی و خاص به نظر برسد بهتر است گل ها در رنگ های مکمل و یا متضاد را انتخاب کنید سپس آن ها را به صورت آبشاری روی کیک قرار دهید.

برای تزئین کیک با گل همچنین می توانید از گل های مصنوعی که با کمک خمیر فوندانت و … ساخته می شوند استفاده کنید که این مدل تزئین زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد