hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل شلوار کبریتی

مدل شلوار کبریتی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل شلوار کبریتی مردانه و زنانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل شلوار کبریتی از انواع طرح های خاص و شیک شلوار است و اگر شما تمایل دارید استایلی به روز و خاص داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل شلوار کبریتی با تن پوش شیک

شلوار کبریتی به دلیل جنسی که دارد ممکن است برای ست کردن آن در پوشش تان دچار مشکل شوید که در این صورت بهتر است با نحوه ست کردن این شلوار آشنا شوید تا بتوانید با پوشیدن آن تغییرات مثبتی را در استایل تان ایجاد نمایید.

طرح های شلوار کبریتی زنانه و دخترانه

شلوار کبریتی در انواع طرح های مخمل کبریتی و کبریتی ساده موجود می باشد که شلوارهای مخمل گرم تر هستند و شما می توانید از آن ها در روزهای سرد زمستان و پاییز استفاده نمایید.

اگر شما تمایل دارید از این طرح شلوار برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید بهتر است آن را با بلوز پنبه ای آستین بلند ست نمایید و اگر بلوز روی شلوار شما می آید نیازی به استفاده از کمربند نیست ولی اگر بلوز تان کوتاه می باشد بهتر است از کمربند در پوشش خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید در صورت تمایل می توانید شلوار کبریتی را در پوشش خود با شومیز مجلسی ست نمایید و استایلی متفاوت تر داشته باشید.

اگر تمایل دارید از شلوار کبریتی برای حضور در مکان های عمومی استفاده نمایید می توانید آن را با مانتو و بارانی یا پالتویی شیک بپوشید همچنین این طرح شلوارها در اندازه شلوار قد ۹۰ و شلوار بلند موجود می باشند که انتخاب اندازه قد شلوار به سلیقه شخصی و اندازه قد شما بستگی دارد.



plaza-escorts.com

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد