hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > جدیدترین مدل های سفره هفت سین ۱۴۰۱

جدیدترین مدل های سفره هفت سین ۱۴۰۱

در این مطلب با انواع ایده ها برای چیدمان سفره هفت سین ۱۴۰۱ آشنا خواهید شد که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید هفت سینی خاص و جذاب را برای عید نوروز طراحی کنید.

چیدن هفت سین برای عید نوروز از رسوم دیرینه ایرانیان می باشد و اغلب خانم ها با نزدیک شدن به سال ۱۴۰۱ به دنبال دیزاینی خاص و جذاب برای سفره هفت سین ۱۴۰۱ هستند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید تا با ایده های جدید برای دیزاین هفت سین آشنا شوید.

مدل های سفره هفت سین ۱۴۰۱

هر یک از اجزای هفت سین نماد چیز خاصی هستند و بهتر است شما در چیدمان هفت سین از اجزای اصلی نظیر سیب، سنجد، سماق، سرکه، سبزه، سیر، سکه و سمنو استفاده نمایید همچنین برخی از افراد نیز برای تزیین هفت سین از سنبل، تخم مرغ و … نیز استفاده می کنند.

مدل های هفت سین شیک و جدید

بعد از آماده کردن اجزای هفت سین بهتر است ظروف و سفره را آماده کنید. در صورتی که زمان کافی برای ساخت و تزیین ظروف هفت سین را دارید شما می توانید به کمک وسایل ارزان ظروف شیک و جذابی را بسازید و در صورتی که زمان کافی برای ساخت ظروف را ندارید می توانید ظروف هفت سین آماده ای را که در بازار به فروش می رسند خریداری نمایند. ظروف هفت سین را می توانید از بین جنس های مختلف سرامیکی، لعابی، سفالی، چوبی، استیل و … انتخاب نمایید.

انتخاب فضایی مناسب در سالن پذیرایی برای چیدن هفت سین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر سالن پذیرایی منزل شما دارای متراژی بزرگ است می توانید هفت سین را روی زمین بچینید همچنین در صورتی که سالن پذیرایی تان کوچک می باشد بهتر است هفت سین را روی میز، اپن و … بچینید.

توجه به رنگ ظروف، سفره هفت سین و رنگ سایر اجزای هفت سین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی و تناسب داشته باشند. اگر تمایل دارید سفره هفت سین مدرنی داشته باشید بهتر است جنس سفره را از بین جنس های ساتن یا حریر انتخاب نمایید همچنین بهتر است سفره هفت سین رنگ تند و روشنی داشته باشد. در صورتی که تمایل دارید هفت سین طرحی کلاسیک و سنتی داشته باشد بهتر است جنس سفره را از بین جنس های مخمل و ترمه با طرح بته جقه و … انتخاب نمایید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد