hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > جدیدترین مدل شومیز آستین پفی

جدیدترین مدل شومیز آستین پفی

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل شومیز آستین پفی با طرح و رنگ های متنوع جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شومیزی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل شومیز آستین پفی از انواع طرح های خاص و زیبا می باشد و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در پوشش تان از لباس ها با آستین خاص استفاده نمایید این طرح شومیز می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد.

مدل شومیز آستین پفی با طرح و رنگ زیبا

آستین های پف دار مدتی بود که به فراموشی سپرده شده بودند ولی در سال های اخیر پوشیدن لباس ها با آستین پف دار در بین خانم ها رواج پیدا کرده است و اغلب خانم ها تمایل دارند برای ایجاد تنوع در فرم بالاتنه خود از این طرح شومیز استفاده نمایند.

طرح های شومیز زنانه و دخترانه

برای دوخت شومیز آستین پف دار از پارچه ها با جنس مختلف نظیر گیپور ، لمه ، ساتن و … استفاده می شود که هر یک از این جنس های شومیز دارای زیبایی و جذابیت خاص خودشان می باشند.

شومیز ها با آستین پف دار برای خانم هایی که دارای بالاتنه ای لاغر و متناسب هستند انتخابی مناسب به شمار می روند و اگر شما دارای بالا تنه ای درشت و چاق هستید بهتر است از پوشیدن این طرح شومیزها خودداری نمایید زیرا آستین پف دار باعث می شود تا فرم بالاتنه درشت تر به نظر برسد.



برای دوخت شومیز آستین پفی از پارچه ساده یا طرح دار استفاده می شود که شومیز ساده برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب می باشند. شومیزهای طرح دار و گلدار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل به شمار می روند همچنین اگر شما دارای فرم اندام چاق و درشتی هستید بهتر است از پوشیدن شومیز طرح دار و گلدار با طرح های درشت خودداری نمایید زیرا این مدل شومیز ها باعث می شوند تا فرم اندام شما چاق و درشت تر به نظر برسد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد