hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > مدل شومیز بچه گانه

مدل شومیز بچه گانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل شومیز بچه گانه با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل شومیز بچه گانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید از این طرح لباس کودک برای مهمانی ها و مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده نمایید.

مدل شومیز بچه گانه جدید

لباس های دخترانه بچه گانه در انواع طرح های متنوع نظیر پیراهن دخترانه بچه گانه و سارافون و شومیز، و … موجود هستند و شما می توانید از بین آن ها لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس برای کودکان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

طرح شومیز دخترانه

شومیز از انواع لباس های کاربردی برای کودکان دختر است و شما می توانید از این مدل لباس برای کودکان در مکان های مختلف استفاده نمایید.
شومیز ها برای کودکان دختر در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند و اگر تمایل دارید شومیز را با لباس های مختلف نظیر سارافون و شلوار و … ست کنید بهتر است از طرح های ساده این لباس استفاده نمایید.




شومیز های طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و در دوخت این طرح لباس ها از پارچه های گلدار و طرح دار و … استفاده می شود.
توجه داشته باشید که رنگ شومیز را بهتر است از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید زیرا این رنگ ها روی روحیه کودکان تاثیر مثبتی می گذارند.
اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می تواند برای انتخاب طرح لباس هایش تصمیم گیری کند بهتر است در انتخاب طرح و رنگ شومیز از نظر و سلیقه شخصی او استفاده نمایید تا در زمان پوشیدن لباس احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشد.



امتیاز: 3 (از 2 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد