hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل ست شلوار و شومیز مجلسی

مدل ست شلوار و شومیز مجلسی

شومیز از انواع لباس های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و جذاب برای حضور در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است از ست شلوار و شومیز مجلسی در پوشش خود استفاده کنید.

مدل های ست شلوار و میز مجلسی و شیک

شومیزهای دخترانه و زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع نظیر شومیز حریر ، شومیز گیپور و … موجود می باشند و شما می توانید این مدل شومیزها را با شلوار ، دامن یا ساپورت در پوشش تان ست نمایید.

مدل شلوار و شومیز زنانه و دخترانه

با پوشیدن شومیز و شلواری شیک می توانید زیبایی ظاهری خود را تکمیل کنید و تا حدودی عیب های موجود در فرم اندام تان را کاهش دهید بنابراین بهتر است در زمان انتخاب ست شومیز و شلوار دقت لازم را به خرج دهید.

اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس استایلی جذاب و خاص داشته باشید بهتر است مدل شومیز و شلواری خوش دوخت را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین با پوشیدن این ست لباس مجلسی ظاهر شما پوشیده و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد.

در صورت تمایل می توانید رنگ شومیز و شلوار را با یکدیگر ست نمایید که در این صورت باید از شومیز ساده در پوشش تان استفاده نمایید همچنین اگر شما تمایل دارید استایلی امروزی و ساده برای حضور در مهمانی ها داشته باشید این ست لباس می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد.

شومیزها در انواع مدل های طرح دار و گلدار نیز موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید از شومیز طرح دار در پوشش تان استفاده نمایید می توانید رنگ شلوار را با توجه به رنگ اصلی شومیز یا طرح های شومیز انتخاب نمایید که در این صورت نیز استایل شما جذاب به نظر می رسد.

شومیزها در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید شیک پوش به نظر برسید بهتر است شومیزهای بلند را با شلوار کوتاه یا قد ۹۰ در پوشش تان ست نمایید همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر فرم اندام تان این ست لباس را با کفش پاشنه بلند مجلسی بپوشید که در این صورت فرم اندام تان نیز متناسب تر به نظر می رسد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد