hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین طرح ناخن 1401

جدیدترین طرح ناخن 1401

بیش از 50 طرح ناخن شیک فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در قسمت سایت دلگرم آماده کردیم.

در حالی که حال و هوای کلی سال آینده هنوز نامشخص است، حداقل ما از بهترین طراحی های ناخن در سال 2022 مطمئن هستیم. در حالی که مطمئناً می‌توانید زمان اضافی خود را در زمستان امسال در داخل خانه صرف جستجوی آنها کنید، ما این وظیفه را بر عهده گرفتیم که این کار را برای شما انجام دهیم و تک تک ترندهای ناخن را که ارزش صرفه‌جویی داشتند جمع‌آوری کردیم تا از فیدهای ما در چند ماه گذشته عبور کنیم. در این مطلب مدل طرح ناخن شیک در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال را می توانید مشاهده نمایید.

طرح ناخن شیک 2022 - 1401

جدیدترین طرح ناخن شیک

از پیچ و تاب‌های فراوان در هنر مانیکور گرفته تا ناخن‌های رنگین‌کمان با قابلیت جدید و ناخن‌های مخملی، در اینجا همه اشکال مختلف ناخن وجود دارد. اگر قصد دارید سبک کلاس سالن خود را بالا ببرید و یا به سالن زیبایی پدیکور مانیکور بروید (حتما ابتدا رنگ ناخن های خود را در خانه انتخاب کنید)، برای یافتن بهترین طراحی ناخن در سال 2022 به ادامه مطلب بروید.

 


طرح ناخن شیک 2022 - 1401




گالری از طرح ناخن شیک 1401

زمان آن است که یک مانیکور درخشان داشته باشید، طرح ها را عوض کنید، نوروز را با زرق و برق شروع کنید و به استقبال سال جدید بروید. ما پیمایش طرح هایی برای شما فراهم اورده ایم که بسیار دیدنی و جذاب است. ما آنها را در این اسلاید 45 تصویری جمع آوری کردیم تا شما را به سبک 2022 آشنا کنیم. لذت بردن!


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد