hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آرایش چشم زمستانی چگونه است؟

آرایش چشم زمستانی چگونه است؟

قبل از آرایش چشم باید راه های جذاب تر شدن آرایش چشم را بدانید که یکی از آن ها این است که مطابق فصل آرایش کنید، آرایش چشم در فصل زمستان چگونه باشد؟

در هر فصل سبک آرایش چشم و رنگ آرایش چشم تغییر میکند، با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان در این بخش از دنیای مد نمناک تکنیک های آرایش چشم زمستانی را به شما میگوییم تا بتوانید آرایش چشم تان را با فصل زمستان هماهنگ کنید و زیباتر شوید.

بیشتر بخوانید: 

آرایش چشم مجلسی مخصوص چشم های سبز

 جدیدترین مدلهای آرایش چشم و میکاپ صورت

آموزش آرایش چشم مخصوص پاییز و زمستان

آموزش تصویری آرایش چشم فصل هاي سرد

چطور مثل حرفه ای ها چشمها را آرایش تیره کنیم؟


آرایش چشم زمستانی

در آرایش چشم زمستانی باید برای سایه چشم از رنگ های بسیار سرد و اکلیلی استفاده کنید مثلا سایه چشم هایی به رنگ آبی و سفید صدفی بهترین سایه چشم های مخصوص این فصل هستند. سایه نقره ای اکلیلی ، سفید صدفی ، سایه های اکلیلی ، سایه ابی صدفی بسیار مناسب آرایش زمستانی هستند.

آرایش چشم زمستانی

آرایش چشم زمستانی مجلسی

سایه چشم زمستانی

سایه چشم زمستانی اکلیلی

سایه چشم زمستانی می تواند بسیار تیره باشد به این صورت که با سایه چشم دودی به جذابیت چشم ها اضافه کنید این سبک آرایش چشم بین عرب ها بسیار پرطرفدار است.

در آرایش چشم زمستانی خط چشم مایع استفاده کنید بهتر است.خط چشم های مایع براق و مشکی هستند که باعث بیشتر زیبایی آرایش سرد میشوند. شما میتوانید خط چشم برای آرایش چشم زمستانی خط چشم دنباله دار بکشید و حسابی جذاب شوید.

آرایش چشم ساده

خط چشم مناسب آرایش زمستانی

آرایش چشم پاییز و زمستان

مدل آرایش چشم زمستانی

ریمل یا مژه مصنوعی فراموش نشود زیرا مژه ها تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها دارند و اگر مژه های پر و بلندی نداشته باشید هرگز به چشمان جذاب و ایده آلی نخواهید رسید پس مژه ها را دست کم نگیرید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد