hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > عکس پروفایل امام زمان (عج)

عکس پروفایل امام زمان (عج)

برای دوستداران و محبان حضرت مهدی (عج) این مطلب از آرگا را به انواع عکس پروفایل امام زمان (عج) اختصاص داده ایم، که امیدواریم از تماشایی این طرح نوشته های زیبا و معنوی لذت ببرید.

با فضیلت ترین عبادت ها، انتظار فرج دوازدهمین امام شیعیان حضرت مهدی (عج) است. که روایات و احادیث بسیاری در این رابطه وجود دارد و پیامبر اکرم (ص) می فرمایند «افضل العباده انتظار الفرج». به همین خاطر بسیاری از شیعیان به دلیل ارادت به منجی عالم حضرت مهدی (عج) علاقمندند، تا پروفایل صفحه شخصی خود را به عکس پروفایل امام زمان (عج) و طرح نوشته ها و دلنوشته های تصویری در باب دلتنگی و انتظار فرج اختصاص دهند، در ادامه مطلب مجموعه عکس پروفایل امام زمان (عج) را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با تصویر زیبا و خاصی را برای پروفایل شبکه های اجتماعی تان استفاده کنید.


عکس پروفایل امام زمان (عج)

در مجموعه پیش رو، انواع عکس پروفایل دلنشین و خاص با نوشته نام مبارک حضرت مهدی (عج) و جملاتی زیبا و تاثیر گذار در مورد ظهور ایشان را به اشتراک گذاشته ایم. هر یک از این عکس پروفایل حضرت (عج) می توانند، انتخابی مناسب یرای پروفایل صفحات مجازی افراد و منتظران ظهور در تمامی ایام و به ویژه نیمه شعبان باشد. از این رو آرگا شما را به تماشای این مجموعه دعوت می نمایید.


امتیاز: 3.5 (از 6 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد