hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش گردش بیماری کرونا در استان بوشهر/ وضعیت شکننده است

کاهش گردش بیماری کرونا در استان بوشهر/ وضعیت شکننده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: گردش بیماری کرونا در استان بوشهر کاهش یافته ولی این وضعیت شکننده است.
سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بوشهر تنها استانی است که همه شهرستان‌های آن در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و شاهد کاهش میزان ابتلاء و مرگ و میر کرونایی در استان هستیم.
وی با اشاره به اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنوف و ادارت استان بوشهر ۷۰ درصد است اضافه کرد: در استان بوشهر تا کنون حدود پنج هزار نفر از سالمندان، کادر بهداشت و درمان دوز سوم را دریافت کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به کاهش ورودی بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان خاطرنشان کرد: در مجموع گردش بیماری کرونا در استان بوشهر کاهش یافته ولی این وضعیت شکننده است.
وی با بیان اینکه میزان واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان بوشهر به ۸۱ درصد رسیده است ادامه داد: در آبان ماه نسبت به مهر ماه سال جاری ۵۰ درصد کاهش فوتی داریم و ۱۴ روز بدون فوتی کرونایی سپری شده است.
کشمیری عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را خطرناک خواند و افزود: نگرانی‌هایی بابت بازگشایی مدارس وجود دارد و در صورتی که در مدارس معلم یا دانش آموز بیمار شوند باید حتماً آن کلاس تعطیل و تمام افراد قرنطینه شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد