hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دوخت اصفهان با ترکیه قابل‌ رقابت است

دوخت اصفهان با ترکیه قابل‌ رقابت است

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان با بیان اینکه تولیدات پارچه اصفهان از زمان‌های گذشته قابل رقابت با برترین مراکز نساجی جهان بوده است، گفت : اکنون نیز با وجود طراحان و کارشناسان متبحر این شهر، صنعت پوشاک آن در جایگاه برتری قرار گرفته است .

ابراهیم خطابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دوخت‌هایی که توسط دوزندگان این شهر انجام می‌گیرد با دوخت ترکیه قابل رقابت است و اگر در طراحی لباس، نکاتی مانند طراحی رنگ، سایزبندی و الگوسازی مورد توجه قرار گیرد. کمبودی در این بخش نخواهد بود.

وی افزود: حتی اصفهان می‌تواند قطب صنعت مد و لباس کشور شود. در عرصه نساجی، پوشاک و طراحی لباس توانمند هستیم و می‌توانیم با رقبای خارجی رقابت کنیم، اما در برخی زمان‌ها سو مدیریت و نا هماهنگی‌هایی به وجود می‌آید که مانع تصمیم‌گیری‌های صحیح می‌شود.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که با اعتماد به تولیدکننده و فعال داخلی می‌توانیم اجناس و کالاهایی بهتر از مشابه‌های وارداتی تولید کنیم. موضوعی که اغلب فعالان این عرصه ادعای آن را هم دارند و کاملاً صحیح است و قطعاً مصرف‌کننده‌ها هم این موضوع را به راحتی تشخیص می‌دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد