کد: 99832 | 02 آذر 1400 ساعت 07:30
سرباز ذوب آهن بودهام و خواهم بود/ روزهای خوبی را برای باشگاه پیش بینی می کنم
"بر اساس تشخیص هیئت مدیره و کارخانه تا زمانی که مسئولان دستور دهند در این پست انجام وظیفه خواهم کرد. مطمئناً دیدگاه من بر اساس برنامههای بلند مدت است. بر اساس این دیدگاه برنامه ریزی میکنیم و برنامهها را عملیاتی خواهیم کرد."
پس از کش و قوسهای فراوان هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن روز گذشته مدیر عامل باشگاه را انتخاب و علی احسانی را به این سمت برگزید. احسانی که در گذشته مسئول ورزش همگانی کارخانه ذوب آهن بوده چند ما پیش در معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن خدمت میکرد و حالا باید در قامت مدیرعاملی این باشگاه کار کند. انتخاب وی به عنوان مدیر باشگاه ذوب آهن بهانهای شد تا با وی به گفت و گو بپردازیم که در ادامه میخوانید:
ابتدا انتخاب شما را تبریک میگوئیم. از روند انتخاب تان به عنوان مدیر عامل باشگاه صحبت کنید. چند ماهی نیز در معاونت فنی ورزشی باشگاه فعالیت میکردید و حالا در قامت مدیر عامل منصوب شدید.
از شما سپاس گزارم. هر جا که مدیران کارخانه صلاح بدانند آماده خدمت هستم. حدود چند سال در سمت ورزش همگانی کارخانه انجام وظیفه کردهام. روزهای اخیر پس از بررسی گزینهها تصمیم گرفته شد مدیرعامل باشگاه من باشم. این پیشنهاد از سوی هیئت مدیره به بنده مطرح شد و این پیشنهاد را در نهایت پذیرفتم. در واقع یکی از پرسنل کارخانه ذوب آهن هستم و سرباز ذوب آهن بودهام و خواهم بود.
همانطور که از سوی یزدخواستی رئیس هیئت مدیره باشگاه اعلام شد از بدنه کارخانه ذوب آهن فردی برای این پست انتخاب میشود. مدتی را هم در معاونت فنی ورزشی باشگاه حضور داشتهاید. شرایط را چطور میبینید؟
همانطور که اشاره شد جزئی از پرسنل بزرگ کارخانه هستم و حدود سه ماه در معاونت فنی بودم و از شرایط باشگاه و موضوعات حاکم بر آن آگاه هستم. البته در گذشته نیز در حیطه ورزش همگانی باشگاه نیز مدیریت میکردم. امیدوارم بتوانم با اطلاعاتی که در این زمینه دارم به باشگاه کمک کنم.
مطمئناً از شرایط تیمهای باشگاه و تیم فوتبال آگاه هستید. شاگردان تارتار چهارشنبه باید به مصاف فولاد بروند. از نظر شما وضعیت تیم چطور است؟
تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن با وجود حضور آقای تارتار مربی حرفهای و کاربلد امسال تحول خوبی در تیم مان ایجاد شد. نفرات جدید زیادی با نظر سرمربی به تیم اضافه شدند و خدا را شاکریم روند خوب و مدونی برای تیم شکل گرفت. مطمئناً حمایتها از سوی هیئت مدیره و کارخانه تداوم خواهد داشت تا بتوانیم در پایان فصل اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. امیدوارم روز چهارشنبه هم با فولاد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با دست پر بازی از زمین مسابقه خارج شویم.
باشگاه ذوب آهن در چند سال گذشته ثبات کمتری در مدیریت داشته است. فکر میکنید روند تغییرات مدیریتی با حضور شما پایان داشته باشد؟
بر اساس تشخیص هیئت مدیره و کارخانه تا زمانی که مسئولان دستور دهند در این پست انجام وظیفه خواهم کرد. مطمئناً دیدگاه من بر اساس برنامههای بلند مدت است. بر اساس این دیدگاه برنامه ریزی میکنیم و برنامهها را عملیاتی خواهیم کرد. البته این را باید اضافه کنم با انتخابی که انجام شده تصور مدیران باشگاه و کارخانه نیز بر اساس امور بلند مدت بوده تا نتایج مثبت آن نیز بدست آید.
مدتی را در باشگاه حضور داشتهاید و با شرایط آشنا هستید. آیا از نظر شما ضعفهایی وجود داشته یا الویتهای اقداماتی را برای باشگاه در ذهن دارید؟
باشگاه ذوب آهن کاملاً حرفهای است. همانطور میدانید امکانات باشگاه در بهترین شکل ممکن است. باید بر اساس سیاستهای کلان کشور و کارخانه پیش برویم. در خصوص معضلات نیز اگر موضوعاتی باشد با حمایت رئیس کارخانه و رئیس هیئت مدیره برطرف میکنیم. با این تفاسیر روزهای خوبی برای باشگاه نیز میتوان پیش بینی کرد.
در خصوص تیمهای دیگر باشگاه صحبت کنید. شرایط آنها را چطور میبینید؟
مطمئناً همه تیمهایمان با قدرت به فعالیت شأن تا پایان فصل ادامه خواهند داد. همه تیمها در کوران مسابقات هستند. باشگاه در تمام رشتههایی که داشته به تعهد و وظیفه اش عمل کرده و سعی میکند این روند را ادامه دهد. در خصوص سال آتی نیز هنوز برنامه ریزی آن انجام نشده و به وقت آن در مورد آنها تصمیم گیری خواهد شد.
اگر صحبتی با هواداران باشگاه ذوب دارید میتوانید آن را مطرح کنید تا از طریق این تریبون به گوش آنها برسد.
هواداران سرمایههای باشگاه ذوب آهن هستند. در سرما و گرما از تیم شأن حمایت کردهاند اما متأسفانه در این دو سال به علت شیوع کرونا دور از ورزشگاهها بودهاند. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانند کنار تیمهایشان باشند. البته این انتظار را دارم که از تیم ذوب آهن و باشگاه خودشان حمایت کنند تا سالهای گذشته که می دانم اذیت شدند فراموش شوند. به نظر میرسد اولین قدم برای حضور هواداران آماده شدن حضور آنها در ورزشگاه فولاد شهر است. با توجه به اینکه ابتدا تیم استقلال و در این هفته نیز تیم پرسپولیس از حمایت دوباره هوادارانش بهره خواهد برد. قطعاً پیگیر این موضوع هستیم تا ستاد مقابله با کرونا دستورات لازم را صادر کند. امیدوارم در هفتههای آتی همه تیمها از حضور هوادارانشان در ورزشگاه بهره ببرند، نه آنکه این موضوع برای تیمهای خاص باشد.
ابتدا انتخاب شما را تبریک میگوئیم. از روند انتخاب تان به عنوان مدیر عامل باشگاه صحبت کنید. چند ماهی نیز در معاونت فنی ورزشی باشگاه فعالیت میکردید و حالا در قامت مدیر عامل منصوب شدید.
از شما سپاس گزارم. هر جا که مدیران کارخانه صلاح بدانند آماده خدمت هستم. حدود چند سال در سمت ورزش همگانی کارخانه انجام وظیفه کردهام. روزهای اخیر پس از بررسی گزینهها تصمیم گرفته شد مدیرعامل باشگاه من باشم. این پیشنهاد از سوی هیئت مدیره به بنده مطرح شد و این پیشنهاد را در نهایت پذیرفتم. در واقع یکی از پرسنل کارخانه ذوب آهن هستم و سرباز ذوب آهن بودهام و خواهم بود.
همانطور که از سوی یزدخواستی رئیس هیئت مدیره باشگاه اعلام شد از بدنه کارخانه ذوب آهن فردی برای این پست انتخاب میشود. مدتی را هم در معاونت فنی ورزشی باشگاه حضور داشتهاید. شرایط را چطور میبینید؟
همانطور که اشاره شد جزئی از پرسنل بزرگ کارخانه هستم و حدود سه ماه در معاونت فنی بودم و از شرایط باشگاه و موضوعات حاکم بر آن آگاه هستم. البته در گذشته نیز در حیطه ورزش همگانی باشگاه نیز مدیریت میکردم. امیدوارم بتوانم با اطلاعاتی که در این زمینه دارم به باشگاه کمک کنم.
مطمئناً از شرایط تیمهای باشگاه و تیم فوتبال آگاه هستید. شاگردان تارتار چهارشنبه باید به مصاف فولاد بروند. از نظر شما وضعیت تیم چطور است؟
تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن با وجود حضور آقای تارتار مربی حرفهای و کاربلد امسال تحول خوبی در تیم مان ایجاد شد. نفرات جدید زیادی با نظر سرمربی به تیم اضافه شدند و خدا را شاکریم روند خوب و مدونی برای تیم شکل گرفت. مطمئناً حمایتها از سوی هیئت مدیره و کارخانه تداوم خواهد داشت تا بتوانیم در پایان فصل اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. امیدوارم روز چهارشنبه هم با فولاد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با دست پر بازی از زمین مسابقه خارج شویم.
باشگاه ذوب آهن در چند سال گذشته ثبات کمتری در مدیریت داشته است. فکر میکنید روند تغییرات مدیریتی با حضور شما پایان داشته باشد؟
بر اساس تشخیص هیئت مدیره و کارخانه تا زمانی که مسئولان دستور دهند در این پست انجام وظیفه خواهم کرد. مطمئناً دیدگاه من بر اساس برنامههای بلند مدت است. بر اساس این دیدگاه برنامه ریزی میکنیم و برنامهها را عملیاتی خواهیم کرد. البته این را باید اضافه کنم با انتخابی که انجام شده تصور مدیران باشگاه و کارخانه نیز بر اساس امور بلند مدت بوده تا نتایج مثبت آن نیز بدست آید.
مدتی را در باشگاه حضور داشتهاید و با شرایط آشنا هستید. آیا از نظر شما ضعفهایی وجود داشته یا الویتهای اقداماتی را برای باشگاه در ذهن دارید؟
باشگاه ذوب آهن کاملاً حرفهای است. همانطور میدانید امکانات باشگاه در بهترین شکل ممکن است. باید بر اساس سیاستهای کلان کشور و کارخانه پیش برویم. در خصوص معضلات نیز اگر موضوعاتی باشد با حمایت رئیس کارخانه و رئیس هیئت مدیره برطرف میکنیم. با این تفاسیر روزهای خوبی برای باشگاه نیز میتوان پیش بینی کرد.
در خصوص تیمهای دیگر باشگاه صحبت کنید. شرایط آنها را چطور میبینید؟
مطمئناً همه تیمهایمان با قدرت به فعالیت شأن تا پایان فصل ادامه خواهند داد. همه تیمها در کوران مسابقات هستند. باشگاه در تمام رشتههایی که داشته به تعهد و وظیفه اش عمل کرده و سعی میکند این روند را ادامه دهد. در خصوص سال آتی نیز هنوز برنامه ریزی آن انجام نشده و به وقت آن در مورد آنها تصمیم گیری خواهد شد.
اگر صحبتی با هواداران باشگاه ذوب دارید میتوانید آن را مطرح کنید تا از طریق این تریبون به گوش آنها برسد.
هواداران سرمایههای باشگاه ذوب آهن هستند. در سرما و گرما از تیم شأن حمایت کردهاند اما متأسفانه در این دو سال به علت شیوع کرونا دور از ورزشگاهها بودهاند. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانند کنار تیمهایشان باشند. البته این انتظار را دارم که از تیم ذوب آهن و باشگاه خودشان حمایت کنند تا سالهای گذشته که می دانم اذیت شدند فراموش شوند. به نظر میرسد اولین قدم برای حضور هواداران آماده شدن حضور آنها در ورزشگاه فولاد شهر است. با توجه به اینکه ابتدا تیم استقلال و در این هفته نیز تیم پرسپولیس از حمایت دوباره هوادارانش بهره خواهد برد. قطعاً پیگیر این موضوع هستیم تا ستاد مقابله با کرونا دستورات لازم را صادر کند. امیدوارم در هفتههای آتی همه تیمها از حضور هوادارانشان در ورزشگاه بهره ببرند، نه آنکه این موضوع برای تیمهای خاص باشد.
