hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های لباس نوزاد دختر ۲۰۲۲

مدل های لباس نوزاد دختر ۲۰۲۲

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل های لباس نوزاد دختر ۲۰۲۲ برای فصول گرم و سرد سال را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

مدل های لباس نوزاد دختر ۲۰۲۲ با طرح و رنگ های متنوع

برای انتخاب لباس نوزاد بهتر است به جنس و رنگ و طرح لباس توجه داشته باشید علاوه بر این توجه به جنسیت فرزندتان و فصلی که در آن هستید نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در ادامه تصاویری از انواع طرح های لباس نوزادی دخترانه در سال ۲۰۲۲ را مشاهده خواهید کرد.


طرح های لباس نوزادی دخترانه تابستانه

جنس لباس نوزاد یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد ولی متاسفانه برخی از والدین برای انتخاب لباس نوزادی دخترانه فقط به طرح و رنگ لباس توجه می کنند. لباس نوزاد را باید از بین جنس های ضد حساسیت زا انتخاب نمایید زیرا پوست نوزادان به شدت حساس است و اگر لباس دارای جنسی مناسب نباشد ممکن است به پوست آن ها آسیب وارد شود.

پارچه لباس نوزاد تابستانه و بهاره را بهتر است از بین جنس های خنک انتخاب نمایید تا از تعریق زیاد بدن نوزاد در روزهای گرم سال جلوگیری شود.


لباس نوزادی هر چقدر ساده تر باشد بهتر است و شما باید لباس های نوزادی را از بین طرح هایی انتخاب نمایید که دارای زیپ و دکمه کمتری هستند زیرا تزیینات اضافه ممکن است به بدن و پوست نوزاد شما صدمه وارد کنند و علاوه بر این پوشیدن لباس با تزیینات بیش از حد برای نوزادان کمی دشوار می باشد.

لباسی را برای نوزادتان انتخاب نمایید که دقیقا هم سایز او است زیرا لباس های گشاد باعث می شوند تا ظاهر نوزاد شما نامطلوب به نظر برسد علاوه بر این لباس های تنگ نیز باعث آزاد و اذیت نوزاد می شوند.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس نوزادی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس نوزادی دخترانه را از بین رنگ های شاد نظیر سبز روشن و صورتی و لیمویی و سفید و طوسی و … انتخاب نمایید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد