hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > طرح پرسش شادآبی 1400 از سوی مدیرعامل آبفای استان اصفهان

طرح پرسش شادآبی 1400 از سوی مدیرعامل آبفای استان اصفهان

آبفای استان اصفهان همزمان با آغاز برنامه های آموزشی و فرهنگی در آبان ماه هرسال، سئوالی را به عنوان پرسش شادآبی مطرح می کند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان دومین پرسش شادآبی را برای معلمان، مربیان و دانش آموزان 6 تا 18 ساله مطرح کرد.
«از نظر شما معلمان، مربیان، کودکان و نوجوانان عزیز آینده ساز کشور، چگونه از آب حمایت کنیم تا به ” ایران قوی” مورد نظر رئیس جمهور محترم برسیم؟» محتوای پرسش شادآبی سال 1400 است که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با حضور در جمع دانش آموزان دبستان ریحانه اعلام کرد.
هاشم امینی هدف از ارائه پرسش شادآبی را ارتقای سطح آگاهی و آشنایی کودکان و نوجوانان با ارزش و اهمیت استفاده صحیح از آب عنوان کرد و افزود: آبفای استان اصفهان همزمان با آغاز برنامه های آموزشی و فرهنگی در آبان ماه هرسال، سئوالی را به عنوان پرسش شادآبی مطرح می کند.
وی با بیان این که امسال دومین سال متوالی است که پرسش شادآبی مطرح می شود، گفت: کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله، معلمان مدارس و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان می توانند در این فراخوان شرکت کرده و آثار خود را در قالب ایده پردازی، نمایش عروسکی، شعر، انیمیشن، داستان، نمایش، کلیپ و پویانمایی به دبیرخانه «پرسش شادآبی» ارسال کنند.
شایان ذکر است هر شخص مجاز به ارسال آثار در دو بخش است و آثار ارسالی باید متناسب با شئون دینی و هویت ایرانی باشد.
همچنین آثار باید حداکثر تا 30 آذر ماه در قالب های متنی، تصویری و ویدئویی از طریق شبکه های اجتماعی به شماره09019669202 ارسال شود.
گفتنی است در پایان به 30 اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود و آثار برتر در تولیدات فرهنگی آبفا مورد استفاده قرار می گیرد.
علاقه مندان جهت مشاهده شرایط آثار ارسالی برای هر بخش و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی pr.abfaesfahan.ir مراجعه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد