hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > روند مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان کردستان کاهشی شد

روند مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان کردستان کاهشی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرزین رضاعی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان پرداخت و اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته  50 مورد جدید مبتلا به کرونا و 2 بیمار دیگر در استان فوت کردند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 354 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند، افزود: از این تعداد 55 بیمار در مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) تحت مداوا و حالشان خوب نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به آمار بستری‌شدگان به تفکیک شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در سنندج: 197 نفر، سقز: 19 نفر، مریوان: 23 نفر، قروه: 17 نفر، بیجار: 12 نفر، کامیاران: 19 نفر، دیواندره: 16 نفر، بانه: 43 نفر، دهگلان: 6 نفر و سروآباد: 2 نفر به این بیماری مبتلا هستند.
وی با اذعان به اینکه آمار فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون به 1871 نفر رسیده است، اعلام کرد: از این تعداد 813 نفر در سنندج، 296 نفر در سقز، 149 نفر در قروه، 99 نفر در کامیاران، 141 نفر در بانه، 89 نفر در دیواندره، 72 نفر در بیجار، 183 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد جان ‌باخته‌اند.
رضاعی با اعلام اینکه روند مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان کاهشی است، هشدار داد: در صورت بی‌توجهی شهروندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، باز هم شاهد روزهای بحرانی و مرگ عزیزانمان خواهیم بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: از شهروندان فهیم کردستانی درخواست می‌شود از حضور در مهمانی، دورهمی و تجمع خودداری کرده و به هیچ عنوان بدون ماسک در اماکن عمومی و حتی فضای باز تردد نکنند.

منبع: تسنیم

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد