hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > واکنش چمران به دریافت هزینه اضافی از شهروندان در اتوبوسرانی در روزهای تعطیل

واکنش چمران به دریافت هزینه اضافی از شهروندان در اتوبوسرانی در روزهای تعطیل

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به دریافت هزینه اضافی از شهروندان در روزهای تعطیل از شهروندان واکنش نشان داد.
مهدی چمران در پایان بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران به مناسبت هفته بسیج در صحن شورا حاضر شد و ضمن صحبت‌هایی در خصوص بسیج در ارتباط با مسائل شهری نیز مسائلی را مطرح کرد.
وی افزود: در ادامه جلسه امروز برخی از اعضا تذکراتی را در موضوعات مختلف مطرح کردند و سپس وارد دستور جلسات امروز شدیم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه جلسه یک فوریت فروش ملکی در دستور کار اعضا قرار گرفت که با توجه به تاکید اعضا مبنی بر مطالعه بیشتر برای این لایحه یک فوریت آن رای نیاورد و قرار شد به صورت عادی در صحن شورای شهر تهران بررسی شود.
چمران ادامه داد: در ادامه جلسه بررسی لایحه‌ «اصلاحیه بند (1-3) ماده (3)‌ مصوبه چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون‌های داخلی مناطق در دستور کار قرار گرفت که یک فوریت این لایحه قبلا به تصویب رسید و در نهایت این لایحه با 19 رای به تصویب رسید.
وی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با گلایه ایشان درخصوص آلودگی هوا و ترافیک که در جلسه نخبگان داشتند پرداخته شد که بر اساس آن کارگروهی در وزارت کشور و شورا شکل گرفته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: البته تلاش‌هایی در این بخش انجام می‌شود اما عقب‌ماندگی‌هایی به خاطر کمبود واگن‌های مترو و اتوبوس وجود دارد که به این سرعت البته قابل جبران نیست اما به هر تقدیر باید این کمبودها را جبران کنیم و تلاش‌های مضاعفی در این بخش صورت بگیرد.
چمران همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت اتوبوسرانی مجاز است که هزینه جابجایی را در روزهای تعطیل افزایش دهد یا خیر، گفت: قطعا این موضوع نباید انجام بشود و در صورتی که شهروندان با آن مواجه باشند می توانند موضوع را از طریق شهرداری پیگیری کنند و این تخلف است البته شرکت اتوبوسرانی می‌تواند در بازه زمانی 10 شب تا 6 صبح نرخ کرایه‌های خود را تغییر بدهد که این هم مصوبه شورای شهر تهران است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد