hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۳۰ آبان ۱۴۰۰

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۳۰ آبان ۱۴۰۰

قیمت دلار در بازار آزاد صبح امروز یکشنبه ۳۰ آبان به ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. سکه امامی ۱۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به فروش رسید و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان قیمت خورد.
هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۳۰ آبان یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان ارزش داشت. سکه امامی با کاهش ۴۰ هزار تومانی ۱۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین دلار آمریکا نسبت به عصر دیروز ۴۰ تومان ارزان شد و ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان قیمت خورد.

قیمت طلا ۱۸ عیار تا ساعت ۱۱

قیمت طلا ۱۸ عیار امروزقیمت طلا ۱۸ عیار شنبهقیمت طلا ۱۸ عیار پنجشنبهیک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان  

قیمت سکه


سکه امامی ۴۰ هزار تومان ارزان شد و ۱۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به فروش رسید. ارزش سکه طرح قدیم نیز با افت ۵۰ هزار تومانی به ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

قیمت انواع سکه تا ساعت ۱۱

انواع سکهقیمت امروز قیمت شنبهقیمت پنجشنبهسکه امامی۱۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ۱۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان سکه طرح قدیم۱۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سکه گرمیدو میلیون و ۲۷۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۷۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۷۰ هزار تومان 

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار معاملات ابتدایی امروز را با کاهش ۴۰ تومانی آغاز کرد و ۲۸ هزار و ۲۶۰ تومان به فروش رسید. هر اسکناس یورو نیز ۳۱ هزار و ۷۵۵ تومان قیمت خورد و کاهش ۴۵ تومانی را به ثبت رساند.

قیمت ارز در بازار آزاد تا ساعت ۱۱

ارزقیمت امروز قیمت شنبهقیمت پنجشنبهدلار۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان ۲۸ هزار و ۱۹۰ تومان ۲۸ هزار و ۲۳۰ تومان یورو۳۱ هزار و ۷۵۵ تومان  ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان  ۳۲ هزار و ۶۰ تومان  لیردو هزار و ۵۰۵ تومان دو هزار و ۵۱۰ تومان دو هزار و ۵۴۵ تومان 

قیمت ارز در صرافی ملی

نرخ فروش دلار در صرافی ملی صبح امروز ۲۶ هزار و ۸۰۵ تومان بود. بانک مرکزی دلار دولتی را در صرافی‌های منتخب با کاهش ۱۱ تومانی فروخت. همچنین نرخ فروش یورو با کاهش ۵۰ تومانی به ۳۰ هزار و ۵۶۲ تومان رسید.

قیمت ارز در صرافی ملی

ارزقیمت امروز قیمت شنبهدلار۲۶ هزار و ۸۰۵ تومان ۲۶ هزار و ۸۱۶ تومان یورو۳۰ هزار و ۵۶۲ تومان  ۳۰ هزار و ۶۱۲ تومان  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد