hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آیا می‌توان یک نفر را بدون مطلع شدن از گروه واتساپ حذف کرد؟

آیا می‌توان یک نفر را بدون مطلع شدن از گروه واتساپ حذف کرد؟

اگر شما هم می خواهید بدانید که آیا حذف یک نفر از گروه واتساپ بدون اطلاع او امکان دارد یا خیر این گزارش کوتاه را بخوانید.
تاکنون و پس از ارائه بروزرسانی‌های بسیار، هنوز هیچ راهی برای حذف شخصی از گروه واتساپی بدون اینکه مطلع شود وجود ندارد و فقط ۲ ترفند وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. کاربران مدت‌ها است که درخواست این به روز رسانی را داشتند، اما واتساپ هنوز تغییری در این زمینه اعمال نکرده است.
هنگامی که مدیر گروه شخصی را از گروه حذف کند، سایر اعضا به طور خودکار مطلع می‌شوند و پیام حذف او در پنجره چت در دسترس خواهد بود. اما به طور خلاصه، هیچ کس نمی‌تواند یک گروه واتساپ را بدون جا گذاشتن ردی ترک کند و هیچکس هم نمی‌تواند فردی را از گروه حذف کند و او مطلع نشود.

برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با ترفندهای اینترنتی کلیک کنید


واتساپ
وقتی یک مدیر گروه شخصی را از گروه واتساپ حذف می‌کند، پیامی برای گروه ارسال خواهد شد. به عنوان مثال: "X شما را حذف کرد" یا "شما X را حذف کردید".
این پیام شامل نام شخصی که از گروه حذف شده و همچنین نام شخصی است که او را حذف کرده است. هیچ پیام یا هشدار جداگانه‌ای نیز برای فردی که حذف شده ارسال نخواهد شد. شخصی حذف شده، متوجه نمی‌شود که از گروه حذف شده است مگر اینکه چت را باز کند.
البته فرد حذف شده از گروه، همچنان چت‌های قدیمی و نام و شماره دیگر اعضای گروه را می‌بیند و همچنین می‌تواند چت را به صورت pdf خروجی بگیرد یا به کل حذف کند، اما نمی‌توانند پیام دیگری ارسال یا دریافت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد