hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون دانش آموزان در ۶ شهرستان گلستان

پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون دانش آموزان در ۶ شهرستان گلستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با اشاره به آمادگی مدارس برای پذیرش دانش آموزان به‌صورت حضوری، گفت: در ۶ شهرستان استان تمامی دانش آموزان واکسینه شده‌اند.
احسان گوهری راد امروز شنبه ۲۹ آبان ماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ستاد کرونا، واکسیناسیون دانش آموزان در سطح استان با سرعت ادامه دارد، اظهار کرد: به فضل الهی و با همکاری دانش آموزان و خانواده‌های محترم آنان سرعت رشد واکسیناسیون دانش‌آموزی بسیار بالا و مطلوب است.
وی با بیان اینکه مدارس استان گلستان آماده اجرای مصوبات نهایی ستاد کرونا هستند، افزود: هر زمان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری اعلام و ابلاغ شود ما کاملاً آماده‌ایم تا این مهم را به‌طور کامل محقق کنیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با تاکید بر اینکه از بین ۱۴ شهرستان استان، تا به امروز ۶ شهرستان پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون را محقق کرده‌اند، خاطرنشان کرد: شهرستان رامیان بهترین عملکرد را داشته است و شهرستان گمیشان نیز عملکرد نسبتاً ضعیف‌تری را در حوزه پوشش سطح واکسیناسیون دانش آموزان داشته است.
گوهری راد با اشاره به اینکه برخی از مراکز پرورشی، فرهنگی، هنری و ورزشی آموزش‌وپرورش در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای تزریق واکسن است، ادامه داد: با توجه به نیاز مراکز آموزشی به این فضاها درخواست انتقال مراکز واکسیناسیون به سایر اماکن را داریم.
وی از انجام بیش از ۵۲۱ بازدید در سطح مدارس استان و همچنین روند واکسیناسیون دانش آموزان خبرداد و گفت: امیدواریم بتوانیم به‌زودی در سرتاسر استان به پوشش کامل واکسیناسیون دانش آموزان برسیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با بیان اینکه ۸ آذر مانور سراسری زلزله در مدارس خواهد بود، تصریح کرد: درخواست ما اعطای مجوز برگزاری این مانور با حضور دانش آموزان در مدارس است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد