hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بهترین نرم‌افزار ویرایش عکس موبایل+ قابلیت‌ها و نحوه دانلود رایگان

بهترین نرم‌افزار ویرایش عکس موبایل+ قابلیت‌ها و نحوه دانلود رایگان

ویرایش عکس یک هنر گرافیک کامپیوتری است که امروزه تقریباً تمامی سطح جامعه با آن سروکار دارند و نیازمند برنامه‌ای پرکاربرد و با دسترسی آسان هستند؛ Snappseed یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس است که توانست جایزه بهترین برنامه سال را دریافت کند.

ویرایش عکس از جمله کارهایی است که امروزه در تمامی سطح جامعه فراگیر شده و همه افراد به نحوی با آن سروکار دارند؛ یکی از معروف‌ترین، محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس موبایل نرم‌افزار Snappseed است؛ این برنامه برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS عرضه شده و همچنین توانست در سال ۲۰۱۱ برنده بهترین برنامه سال شود که باعث شد کمپانی گوگل اقدام به خرید آن کند.

برنامه Snappseed شامل ویژگی‌های خاص و بسیاری برای ویرایش عکس است که حتی افراد حرفه نیز می‌توانند در هنگام نداشتن دسترسی به فتوشاپ با این برنامه تا حدودی کار خود را پیش ببرند. در ادامه به معرفی بیشتر این برنامه می‌پردازیم:

Snappseed چیست؟

Snappseed نرم‌افزاری قدرتمند و با ویژگی‌هایی بسیار است که برای اعمال افکت‌های کم نظیر برروی عکس استفاده می‌شود؛ Snappseed یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس محسوب می‌شود و کمپانی گوگل برای جذب کاربران حرفه‌ای عکاسی این سرویس را خریداری کرد.

ویژگی‌های نرم‌افزار Snappseed

این نرم‌افزار امکان ویرایش حرفه‌ای عکس را دارد و شما می‌توانید در این برنامه جزئیات، منحنی‌ها، توازن سفیدی، سایز، جهت، فیلتر، چشم‌انداز و بسیاری از ویژگی‌های عکس خود را تغییر داده و حتی حالاتی جدید به آن اضافه کنید.

Snappseed شامل گزینه‌های جزئیات، منحنی‌ها، توازن سفیدی، برش، چرخش، فیلتر، چشم‌انداز، بزرگ کردن، حالات خودکار، قلم‌مو، گردگیر، HDR scape، تار درخشان، تونال کنتراست، دراماتیک، کلاسیک، فیلم، دانه‌دانه، گرانج، سیاه و سفید، نوار، چهره، حالت سر، جلوه کانونی، حاشیه محو، نوردهی دو برابر، نوشتار، قاب، انواع جلوه‌ها و دیگر ابزارهای ویرایش و تنظیم عکس است.

این نرم‌افزار دارای برخی از ویژگی‌های پر کاربرد فتوشاپ نیز است و کاربران می‌توانند در این نرم‌افزار بهترین ویرایش عکس با موبایل را تجربه کنند.

قیمت و وضعیت اتصال نرم‌افزار Snappseed

یکی از ویژگی‌های این نرم‌افزار رایگان بودن آن است و افراد می‌توانند نسخه اصلی آن را از تمامی سایت‌های داخلی یا خارجی دریافت و نصب نمایند. دیگر ویژگی این نرم‌افزاری نیاز نداشتن به اینترنت است و کاربران می‌توانند بدون اتصال به اینترنت از ویرایش عکس‌های خود لذت ببرند.

نحوه کار با نرم‌افزار Snappseed

برای ویرایش تصویر در این نرم‌افزار کافیست با وارد شدن به برنامه تصویر مورد نظر خود را انتخاب و تغییرات دلخواه را اعمال کنید.

محیط برنامه از سه بخش Styles، Tools و Export تشکیل شده است که در بخش Styles می‌توانید افکت‌های مختلفی را مشاهده و استفاده کنید. بخش دوم یعنی Tools شامل ۲۸ ابزار مختلف برای ویرایش عکس است که هرکدام از آن‌ها قابلیت‌ها و منوی خاص خودشان را دارد؛ با انتخاب هر ابزار می‌توانید تنظیمات موردنظر آن را مشاهده و مقدار آن را تنظیم کنید؛ به طور کلی بیشتر کارهای ویرایش عکس در این بخش انجام می‌شود و درنهایت پس از تکمیل شدن مراحل ویرایش می‌توانید با رفتن به منوی Export از عکس خود خروجی گرفته و در حافظه موبایل خود ذخیره کنید.

نحوه دانلود و نصب نرم‌افزار Snappseed

همانطور که پیش‌تر ذکر شد این نرم‌افزار رایگان بوده و دردسترس تمامی کاربران قرارگرفته است. شما می‌توانید با رفتن به فروشگاه‌های اپلیکیشن مختلف مانند بازار، مایکت یا گوگل پلی این نرم‌افزار را دانلود و نصب نمایید. گفتنی است که این نرم‌افزار برای ios نیز در دسترس است و کاربران آیفون می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

برخی از قابلیت‌های نرم‌افزار Snappseed

  • دارا بودن ابزار قدرتمند Auto Correct برای تجزیه و تحلیل خودکار عکس های شما و تنظیم رنگ برای حرفه ای و واقعی تر شدن آنها
  • امکان چرخش تصاویر به صورت ۹۰ درجه به سمت چپ و یا راست
  • امکان تنظیم تعادل رنگ سفید، اشباع، کنتراست و روشنایی عکس های شما
  • امکان ذخیره تصاویر ویرایش شده توسط کاربر برروی حافظه گوشی
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس و...
  • دارا بودن افکت هایی بسیار زیبا و نوآورانه برای قرار دادن برروی عکس‌ها
  • دارا بودن محیط کاریری بسیار ساده و کلاسیک و دم دست بودن تمام امکانات
  • کاملاً رایگان بودن و بدون نیاز به اتصال اینترنت و کرک
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد