hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تزیین کیف خلاقانه و زیبا

تزیین کیف خلاقانه و زیبا

تزیین کیف از جمله هنرهای تزیینی زیبا محسوب می شود که طرفداران زیادی خصوصا بین خانم های باسلیقه دارد و به شکل های مختلف انجام می گیرد. در این مطلب به ارائه ایده هایی برای انجام این تزیینات می پردازیم.
انجام تزیینات مختلف بسیار جذاب و دوست داشتنی است، خصوصا زمانی که این تزیینات را برای خود و با وسایل بسیار ساده انجام دهیم. کیف دستی، کیف پول، کیف مدرسه و… از جمله مواردی هستند که یا به صورت آماده از بازار تهیه می شوند و یا در منزل می توان آن ها را دوخت. در این مطلب ما چندین نمونه از تزیین کیف مجلسی و دستی را به شما ارائه کرده ایم.

ایده های جالب تزیین کیف دستی

همه ما تعدادی کیف کهنه و یا ساده داریم که تمایل زیادی به استفاده از آنها نداریم اما جالب است بدانید که ترفندهایی برای استفاده از این کیف ها وجود دارد که می توان آنها را تبدیل به زیباترین کیف های مجلسی نمود. بدین منظور می توان از انواع وسایل تزییناتی استفاده نمود و به تزیینات کیف پرداخت. این روش ها همچنین برای کسانی که اقدام به دوخت کیف می نمایند نیز مفید می باشد و از این طریق می توانند کیف های زیبا و خاصی داشته باشند. تزیین روی کیف با نگین، مروارید، روبان، نمد و… از رایج ترین روش های اینگونه تزیینات می باشند.
تزیین جالب کیف دستیتزیینات روی کیف دستی
طرح جالب تزیینی کیف دستیتزیینات زیبای کیف دستی
طراحی کیف دستی با گل قرمزتزیینات جدید کیف با نمد


طراحی کیف با گل برجسته        کیف بافتنی با تزیینات زیبا
تزیین با گل برجستهتزیینات روی کیف چرم
تزیین جالب کیف دستی
برای تزیینات و دیزاین برخی از کیف های مجلسی و همچنین کیف عروس می توان از انواع گل های طبیعی و مصنوعی استفاده نمود. همچنین شما می توانید از چنین تزییناتی برای هدیه دادن کیف استفاده کنید. به این ترتیب یک سورپرایز عالی را برای طرف مقابل به وجود می آورد. در ادامه چند مدل کیف مجلسی و کیف عروس با تزیینات گل را مشاهده می فرمایید.
تزیین زیبای کیف با گل طبیعیتزیینات عالی کیف با گل طبیعی
طراحی کیف دستی با گلتزیینات جدید کیف برای عروس
طراحی کیف با گل زیباتزیینات روی کیف با نمد و گل
تزیین کیف با گل طبیعیتزیینات زیبای کیف عروس
تزیین زیبای کیف با گل طبیعیتزیینات جالب کیف
تزیین عالی کیف دستیتزیینات شیک کیف دستی
تزیین شیک کیف با گل طبیعیکیف عروس با تزیینات زیبا
برای کیف های نمدی و کنفی نیز می توانید از تزیینات نمدی زیبایی استفاده کنید. این تزیینات اغلب برجسته هستند. از جمله تزیینات ایده آل دیگر استفاده از گل های برجسته بر روی کیف است. بر روی کیف های چرمی می توانید این گل های برجسته را به کار ببرید.
طراحی ایده آل کیف دستیکیف پارچه ایی با تزیینات زیبا
طراحی جالب کیف کنفیتزیینات جالب کیف پارچه ای
طراحی عالی کیف کنفی دستیدوخت کیف کنفی و تزیینات روی آن
تزیین و طراحی کیف کنفیدوخت کیف با کنف و نمد
تزیین و طراحی کیف نمدیتزیینات نمدی کیف دستی
تزیین جالب کیف دستیتزیینات روی کیف با کنف
طراحی کیف کنفی با تزیینات نمدیتزیینات زیبای کیف کنفی با طرح پرنده
طراحی متفاوت کیف با گل برجستهکیف چرمی زیبا با تزیینات متفاوت
تزیین ایده آل کیف با دکمه

انواع تزیینات کیف با منجوق و پولک

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ ایده های متنوع و بسیاری برای دیزاین کیف های قدیمی وجود دارند. در واقع با استفاده از این خلاقیت ها می توانید بسیاری از وسایل بدون استفاده  خود را به وسایلی کاربردی و شیک تبدیل کرده و علاوه بر صرفه جویی در هزینه هایتان، با استفاده کردن از این خلاقیت های جدید خود به عنوان یک هنر دستی شکیل و زیبا لذت ببرید. در ادامه انواع کیف زنانه و دخترانه با تزیینات خلاقانه و جذاب قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار گیرند.
دیزاین کیف پولکی
تزیینات ساده و ارزان قیمت بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن می توان وسایل قدیمی و بدون استفاده مختلف را خیلی شیک و به زیبایی بیارائید و آنها را قابل استفاده نمایید، منجوق، مروارید و پولک از جمله این تزیینات هستند که با بکارگیری کمی ذوق و سلیقه می توانید کیف های قدیمی تان را که برای شما تکراری شده اند و کمتر استفاده می شود را به زیبایی بیارائید و به عنوان کیف مجلسی به کار برید، بنابراین با استفاده از این نوع تزیینات شکیل می توانید انواع کیف پول، کیف دستی، کیف دوشی و کیف بچگانه را به شکلی زیبا و مجلسی دیزاین نمایید، در اینجا می توانید از این مدل تزیینات زیبا دیدن کنید و الگو بگیرید.
تصاویر تزیینات کیفتزیینات شکیل کیفدیزاین کیف مجلسی و زیباانواع تزیینات کیفدیزاین کیف دستیخلاقیت تزیین کیفدیزاین کیف زنانهدیزاین کیف پولایده تزیین کیفدیزاین کیف شیکدیزاین کیف زنانهدیزاین کیف مجلسیدیزاین کیفمدل تزیین کیف
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد