hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های ست لباس صورتی زنانه و دخترانه

مدل های ست لباس صورتی زنانه و دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل ست لباس صورتی روشن و تیره مخصوص خانم های شیک پوش را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید.

صورتی از انواع رنگهای خاص و زیبا می باشد و شما می توانید از این رنگ زیبا در پوشش تان برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید. برای ست لباس صورتی ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید این رنگ را با رنگهای روشن و تیره در پوشش تان ترکیب نمایید.

مدل های ست لباس صورتی زنانه و دخترانه

هماهنگ کردن رنگ لباسها و اکسسوری ها با یکدیگر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید بهتر است در انتخاب رنگ لباسها و اکسسوری هایتان دقت لازم را به خرج بدهید. در مطالب قبلی ست رنگ زرد و ست رنگ صورتی و ست رنگ قهوه ای را مشاهده کردید در ادامه ست رنگ صورتی را پیش رو خواهید داشت.

لباسهای صورتی شیک و زیبا

رنگ صورتی در انوع طیف های روشن و تیره موجود می باشد و بهتر است شما قبل از پوشیدن لباس ها با رنگ صورتی از مطابقت و همخوانی این رنگ زیبا با رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان مطمئن شوید.

صورتی از انواع رنگ هایی است که کمی به سختی با سایر رنگ ها هماهنگ می شود و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از لباس ها و اکسسوری های صورتی و سبز در پوشش تان استفاده نمایید همچنین ترکیب این دو رنگ با یکدیگر باعث می شود که شما ظاهری شاد و پرانرژی داشته باشید و جوان تر از همیشه به نظر برسید.

رنگ صورتی و سفید دو رنگ جذاب و متفاوت می باشند و اگر این دو رنگ با یکدیگر در استایل ترکیب شوند شما شیک پوش و متفاوت تر به نظر می رسید همچنین می توانید در استایل تان از ترکیب دو رنگ صورتی و مشکی استفاده نمایید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد