hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدید و شیک ترین مدل لباس شب پوشیده

جدید و شیک ترین مدل لباس شب پوشیده

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس شب پوشیده با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد.

لباس شب پوشیده از انواع مدل لباس هایی است که برای مهمانی ها و مجالس رسمی شبانه مورد استفاده قرار می گیرد، این لباسها در انواع طرح های پوشیده و آستین دار و … موجود است و شما می توانید از بین این مدل ها لباسی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

امروزه لباس مجلسی های پوشیده و لباس شبهای پوشیده توجه اغلب خانم ها را به سوی خود جلب کرده اند و این مدل لباس ها برای خانم هایی که تمایل دارند در مجالس و مهمانی ها با حجاب باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.


برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با مدل لباس کلیک کنید.


مدل لباس شب پوشیده با جدیدترین طرح های مد سال

لباس مجلسی های پوشیده، در انواع مدلهای لباس شب کوتاه و لباس شب بلند موجود هستند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شما و فرم اندام تان بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع مدل پیراهن های مجلسی پوشیده زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند



مدل های پیراهن مجلسی پوشیده و زیبا

انتخاب پیراهن شب با طرحی مناسب برای خانم ها کار نسبتا دشواری است. پیراهن  شبهای پوشیده در انواع مدلهای ساده پوشیده و کار شده پوشیده و … موجود هستند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی ساده در مجالس داشته باشید بهتر است این مدل لباسها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پیراهن شبهای کار شده نیز از انواع مدل لباس شب های پرطرفدار و جذاب هستند و در این مدل لباس شب ها برای تزیین لباس از نگین های تزیینی و سنگ های تزیینی و … استفاده می شود.

در انتخاب طرح و رنگ لباس شب ها بهتر است به رنگ پوست و فرم اندام و سلیقه شخصی خود توجه نمایید زیرا اگر لباس شب با فرم اندام شما تناسب و همخوانی داشته باشد شیک پوش و جذاب تر به نظر می رسید و علاوه بر این عیب های موجود در اندام تان کمتر به نظر می رسد.

خانم هایی که فرم اندام آن ها چاق و درشت است بهتر است از مدل لباس شب ها با تزیینات ساده و رنگ تیره استفاده نمایند و خانم هایی که دارای فرم اندامی متناسب و لاغر هستند لباس شب های کار شده و ساده انتخابی مناسب برای آن ها محسوب می شود و علاوه بر این خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند از انواع رنگ های روشن و تیره لباسهای شب استفاده نمایند.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد