hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل کیک عروسی

جدیدترین مدل کیک عروسی

در این مطلب تصاویری از ۸۶ مدل کیک عروسی با تزیینات خلاقانه و ساده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل تزیینات کیک نهایت لذت را ببرید.

مراسم کیک یکی از برنامه مرسوم در هر جشن عروسی است بنابراین بهتر است شما در انتخاب طرح کیک عروسی خود توجه لازم را به خرج دهید زیرا با شروع این مراسم تا زمان برش کیک توجه همه مهمان ها به طرح و تزیین کیک عروسی جلب می شود، در ادامه مطلب مدل کیک عروسی چند طبقه و یک طبقه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

برای تزیین کیک عروسی روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید از انواع تزیینات ساده و فانتزی و خلاقانه برای تزیین کردن کیک عروسی خود ایده بگیرید.


۸۶ مدل کیک عروسی با تزیینات زیبا و جالب

کیکی که برای جشن عروسی انتخاب می شود باید طعم و مزه و تزیین بی نظیری داشته باشد تا رضایت مهمان ها جلب شود و علاوه بر این مراسم کیک به صورت باشکوه تر برگزار شود. در ادامه این مطلب انواع مدلهای تزئین کیک عروسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید.

برای پخت و تزیین کیک عروسی بهتر است قنادی با تجربه و با مهارت کافی را انتخاب کنید و با مشورت قناد مورد نظرتان طعم و مزه و تزیین کیک عروسی تان را انتخاب نمایید.

تزیین ساده کیک از انواع روش های متداول برای تزیین کیک مجلسی و عروسی است و شما می توانید برای تزیین کردن کیک عروسی با روش های ساده از خامه و خمیر فوندانت و گل و … استفاده کنید.

کیک عروسی با تزیین ساده علاوه بر اینکه زیبا و جذاب است نسبت به تزیینات پر کار و خلاقانه دارای هزینه کمتری است و اگر شما تمایل دارید در هزینه های عروسی خود صرفه جویی کنید بهتر است این مدل کیک ها را انتخاب کنید.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد