hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل بارانی 2021

جدیدترین مدل بارانی 2021

در این مطلب تصاویری از انواع مدل بارانی ۲۰۱۹ با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

با شروع سال  جدید تغییر و تحولات زیادی در دنیای مد ایجاد شده است که انواع مدل بارانی۲۰۱۹ از این قاعده مستثنی نیستند و اگر شما تمایل دارید در سال جدید ظاهر و تیپی به روز داشته باشید بهتر است این مدل بارانی ها را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید.

بارانی از انواع لباس های مناسب برای روزهای سرد سال است که در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان بارانی با تن پوش و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل بارانی زنانه و دخترانه

بارانی های زنانه و دخترانه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند و اگر شما تمایل دارید در روزهای بارانی و سرد تیپ و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب مدل بارانی حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل بارانی۲۰۱۹ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.


مدل های بارانی کوتاه

بارانی های کوتاه زیبایی و جذابیت خاصی دارند و این بارانی ها از انواع مدل های پرطرفدار و محبوب در بین دختران و خانم های جوان محسوب می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است مدل های بارانی کوتاه را با شلوار و کفش های اسپرت بپوشید.

بارانی های کوتاه در انواع رنگ های خنثی و روشن موجود هستند و از مدل بارانی های با رنگ های خنثی نظیر بژ و خاکی و کرم و … می توانید در مکان های مختلف استفاده نمایید همچنین این مدل ها به راحتی با رنگ سایر لباس هایتان ست می شوند.

بارانی ها با رنگ های روشن نظیر زرد و قرمز و صورتی و آبی و … شیک و منحصر به فرد به نظر می رسند و اگر شما تمایل دارید در روزهای بارانی ظاهر و تیپی برجسته داشته باشید بهتر است این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد