hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های ست کفش زن و شوهری

مدل های ست کفش زن و شوهری

در این مطلب مدل های ست کفش زن و شوهری مخصوص افراد خوش سلیقه و امروزی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کفش هایی زیبا و خاص را برای خود و همسرتان انتخاب نمایید.

امروزه اغلب زوجین جوان تمایل دارند لباس ها و اکسسوری هایشان را با یکدیگر ست نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با اصول ست کفش زن و شوهری و ست لباس ها مخصوص زوجین جوان آشنا شوید.

مدل های ست کفش زن و شوهری

کفش یکی از مهم ترین اکسسوری ها برای خانم ها و آقایان به شمار می رود و اگر شما به تازگی ازدواج کرده اید می توانید در صورت تمایل طرح و رنگ کفش اسپرت یا کفش های مجلسی تان را با همسرتان ست نمایید.

مدل های ست کفش مخصوص زوجین جوان

اگر شما تمایل دارید برای حضور در مکان های عمومی کفش تان را با همسرتان ست کنید می توانید کفش هایتان را از بین طرح های اسپرت انتخاب نمایید. ست کردن کفش های اسپرت و کتانی برای خانم ها و آقایان ساده تر است و علاوه بر این شما می توانید طرح و رنگ کفش تان را مشابه با طرح و رنگ کفش های همسرتان انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید شما و همسرتان استایلی متفاوت تر داشته باشید می توانید طرح کفش هایتان را مشابه یکدیگر انتخاب نمایید و رنگ کفش ها را هم متضاد با یکدیگر انتخاب نمایید همچنین می توانید فقط رنگ کفش هایتان را با یکدیگر ست نمایید.


برای انتخاب کفش ست باید به طرح و رنگ لباس های خود و همسرتان توجه داشته باشید همچنین کفشی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با سلیقه هر دوی شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.



امتیاز: 3 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد