hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > یک میلیون و ۲۰۰ هزار اصفهانی هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند

یک میلیون و ۲۰۰ هزار اصفهانی هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: هنوز یک میلیون و ۲۰۰ هزار اصفهانی نسبت به واکسیناسیون کرونا اقدام نکرده‌اند.

رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشت که در حال حاضر حدود ۷۵ درصد مردم بالای ۱۲ سال در استان اصفهان یک دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

تزریق روزانه ۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در اصفهان

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز روزانه ۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تزریق می‌شود، ادامه داد: یک سوم از این واکسیناسیون مربوط به دُز اول و دو سوم مربوط به دُز دوم است.

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان اصفهان ۴۴ مرکز تجمیعی و ۷۰ مرکز معمولی در امر واکسیناسیون کرونا همکاری دارند، تصریح کرد: این مراکز از ساعت هشت صبح تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه هنوز یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در استان اصفهان واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، ابراز داشت: این در حالی است که تاکنون هیچ مورد فوتی ناشی از مصرف واکسن کرونا در استان گزارش نشده است.

واکسیناسیون ۵۰ درصد از مادران باردار اصفهان در برابر کرونا

فدایی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از مادران باردار استان اصفهان در برابر کرونا واکسینه شدند، ادامه داد: واکسن مورد تائید برای مادران باردار در کشور سینوفارم تعیین شده و در موارد خاص از دیر واکسن‌ها نیز با تصویب کمیسیون پزشکی استفاده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روند شیوع کرونا در استان اصفهان با توجه به آمار اعلام شده از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی رو به نزول است، تصریح کرد: امیدواریم روند شیوع همین روال را طی کند تا شاهد جهش جدید این بیماری در استان نباشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد