hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نگاه ما در اقدامات مناطق شهرداری، مقایسه‌ای نخواهد بود

نگاه ما در اقدامات مناطق شهرداری، مقایسه‌ای نخواهد بود

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با بیان این مطلب که نگاه ما در اقدامات مناطق شهرداری، مقایسه‌ای نخواهد بود، گفت: براساس برنامه درآمدی 10 ساله گذشته هر منطقه را به تفکیک و در سال 1400 به صورت منابع بررسی کردیم و انتظارات خود را از شهرداران در خصوص بحث درآمدی مطرح کردیم.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمدرضا مومنی صبح امروز در حاشیه نشست شورای شهرداران مناطق که با حضور سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهدمقدس و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد جلسات تخصصی با محوریت شهرداری مناطق برگزار شود.
وی ادامه داد: بحث منابع، مصارف و پروژه‌های عمرانی در مناطق از اهمیت والایی برخوردار است. در این نشست، تمرکز ما بر مباحثی در خصوص منابع شهرداران مناطق بود.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه نگاه ما مقایسه اقداماتی مناطق با یکدیگر نخواهد بود، عنوان کرد: بلکه براساس برنامه درآمدی 10 ساله گذشته هر منطقه را به تفکیک و در سال 1400 به صورت منابع بررسی کردیم و انتظارات خود را از شهرداران در خصوص بحث درآمدی مطرح کردیم.
مومنی بیان کرد: در گذشته میزان طلب مناطق را در نظر می‌گرفتیم و درصدی از مصارف جاری و عمرانی را پرداخت می‌کردیم.
وی تاکید کرد: بنا بر تصمیماتی، یکی از پارامترهایی که در پرداخت مصارف جاری و عمرانی در نظر خواهیم گرفت، تحقق درآمدی خود مناطق خواهد بود. این امر انگیزه‌ای برای شهرداران مناطق در کسب درآمد می‌گردد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد