hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > جدیدترین مدل لباس مجلسی

جدیدترین مدل لباس مجلسی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی فانتزی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس مجلسی فانتزی از انواع طرح های خاص و متفاوت پیراهن های مجلسی است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری منحصر به فرد و جذاب داشته باشید بهتر است این مدل لباسها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

لباس مجلسی یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها محسوب می شود و اگر طرح و رنگ این مدل لباس بدرستی انتخاب شود شما ظاهر و تیپی متفاوت در مهمانی ها و مجالس رسمی و غیر رسمی خواهید داشت.

مدل لباس مجلسی فانتزی زنانه و دخترانه

لباسهای مجلسی فانتزی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد. در ادامه توجه شما را به چند مدل پیراهن مجلسی فانتزی زنانه و دخترانه جلب می کنیم که امیدواریم از بین این طرح های زیبا بتوانید پیراهن فانتزی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدلهای پیراهن مجلسی کوتاه و فانتزی

لباس مجلسی کوتاه فانتزی، از انواع مدل لباس های شیک و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است و این مدل لباس مجلسی در انواع طرح های خاص و در عین حال شیک موجود است و اگر شما تمایل زیادی به پوشیدن لباس مجلسی های کوتاه دارید این مدل لباس ها می توانند برای تکمیل زیبایی و جذابیت بیشتر تیپ و ظاهرتان انتخابی مناسب باشند.

پیراهن های مجلسی کوتاه و با طرح فانتزی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند و در برخی از مدل های این پیراهن ها از ترکیب دو یا چند رنگ پارچه برای دوخت پیراهن استفاده می شود که هر یک از این طرح ها جذابیت خاص خودشان را دارند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد