hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > یوتیوب تعداد دیس لایک ها را پنهان می‌کند

یوتیوب تعداد دیس لایک ها را پنهان می‌کند

یوتیوب برای محافظت از سازندگان خود، «تعداد نپسندیدن» را در همه ویدیوها پنهان می کند.
در سال ۲۰۱۹، یوتیوب در تلاش بود تا از رای دادن به کلیپ‌های خاص جلوگیری کرده و الگوریتم‌ها را دستکاری کند تا ویدیو‌های خاص کمتر در دیدرس کاربران قرار گیرد. در همین راستا بالاخره امروز، یوتیوب اعلام کرد که تعداد نپسندیدن ویدیو‌ها را به دلیل جلوگیری از آزار و اذیت کاربران در تمام پلتفرم‌های خود خصوصی می‌کند.
سازندگان محتوا همچنان می‌توانند تعداد نپسندیدن‌هایی را که یکی از ویدیوهایشان دریافت کرده در استودیوی YouTube دقیقاً در کنار تجزیه و تحلیل‌های دیگر که اطلاعات محبوبیت ویدیو‌های خاص را در پلتفرم نشان می‌دهند، مشاهده کنند. بر اساس گزارش‌ها،یوتیوب روی طرح جایگزین برای تعداد نپسندیدن کار می‌کند تا در زیر ویدئوها به جای تعداد، کلمه نپسندیدن، ظاهر شود.
پنهان کردن تعداد دیس لایک‌های ویدئو، یوتیوب
یوتیوب به TechCrunch گفته است که تصمیمش برای حذف «تعداد عدم پسندیدن» هیچ ربطی به تغییراتی که توسط یک آژانس نظارتی بر آن‌ها تحمیل شده ندارد؛ و این قابلیت برای محافظت از کاربرانش انجام شده است. به لطف رقابت پلتفرم ویدیوی کوتاه TikTok، یوتیوب مجبور است از سازندگان خود محافظت کرده و یک سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری را برای سازندگان قرار دهد.
پلتفرم یوتیوب برای محافظت از کاربران در گروه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال، ویژگی‌های حریم خصوصی ایجاد کرده و توانایی سازندگان را برای سود بردن از محتوایی که برای کودکان مضر تلقی می‌شود کاهش داده است. تغییرات ایجاد شده در تعداد نپسندیدن از امروز در تمام پلتفرم‌های YouTube نشان داده می‌شود. این بدان معناست که «تعداد عدم پسندیدن» از برنامه‌های YouTube در حال اجرا در دستگاه‌های تلفن همراه و دسک‌تاپ ناپدید می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد