hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دبیر: حسن یزدانی تمرینش را با درستکار شروع کرده است

دبیر: حسن یزدانی تمرینش را با درستکار شروع کرده است

رئیس فدراسیون کشتی بار دیگر با اشاره به مشکلات مالی ورزش اول کشور و گله از تعیین مالیات به پاداش قهرمانان، تأکید کرد که این فدراسیون برای تأمین هزینه‌هایش اسپانسر می‌آورد و بعد برایش مالیات تعیین می‌کنند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری امروز خود با اشاره به طرح جامع کشتی اظهار داشت: در نروژ از طرح توسعه پیشی گرفتیم، در المپیک توکیو روی دو طلا حساب کرده بودیم که حسن یزدانی در ١٥ ثانیه باخت و یک طلا گرفتیم.
رئیس فدراسیون کشتی در رابطه با اینکه آیا نظارتی در نشست قهرمانان با افراد مختلف وجود دارد؟، تصریح کرد: من به این اعتقاد ندارم که برای کشتی گیر در زمان غیر از اردو تعیین تکلیف کنیم. خیلی خوب نیست دائم ما بگوییم این کار  را بکن و این کار را نکن، خود افراد باید تجربه کنند البته اینطور هم نیست به حال خودشان رهای شان کنیم. خودشان هم باید در جامعه زندگی کرده و پخته تر شوند ما هم باید حواس مان باشد.
وی درخصوص حضور هم زمان عبدالمهدی نصیرزاده در دو فدراسیون کشتی و بدنسازی و حاشیه های اخیر فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: ما واقعا راضی هستیم، از اول شرط مان بود اینجا کار کند، باتوجه به اینکه در فدراسیون بدنسازی رئیس است بیشتر انجاست. طبق قانون پیش می رویم، سازمان لیگ شغل نیست و نصیرزاده دوشغله محسوب نمی شود. ضمن اینکه دو سه بار هم استعفا داده، حالا تا پایان لیگ کارش را می کند و بعد جلسه خواهیم داشت. مقایسه هم کنیم سطح لیگ بالا آمده، در پایان کرونا مسابقات شبیه ١� -١٢ سال پیش خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد