hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین لباس بارداری خانگی

جدیدترین لباس بارداری خانگی

در این مطلب انواع مدل لباس بارداری خانگی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

بارداری یکی از حساس ترین دوران ها در زندگی هر خانمی است و در این دوران شیرین اما سخت خانم ها باید از لباس هایی استفاده کنند که در عین زیبایی راحت نیز باشند. لباس بارداری  راحتی در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید، در ادامه مطلب جدیدترین  مدل لباس بارداری خانگی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم بنابراین تا پایان مطلب همراه ما باشید.

طرح و رنگ لباس بارداری راحتی اگر بدرستی انتخاب شود شما شیک پوش و خوش اندام به نظر می رسید بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب مدل لباس بارداری راحتی و  حساسیت لازم را به خرج دهند.

برای اطلاع از جدیدترین مطالب لباس بارداری کلیک کنید.

مدل لباس بارداری راحتی

در دوران بارداری نباید سراغ لباس هایی بروید که بر اساس مد طراحی شده اند زیرا ممکن است در سال های آینده دوباره باردار شوید بنابراین لباس هایی که مد روز هستند به زودی از مد می افتند و شما می توانید در بارداری های دیگر خود از آن ها استفاده کنید.

علاوه بر طرح لباس های بارداری باید به رنگ و جنس پارچه آن ها نیز دقت کنید زیرا در دوران بارداری بدن خانم ها و روحیه آن ها حساس است بنابراین طرح و رنگ لباسی که در دوران بارداری خانم ها برای پوشیدن انتخاب می کنند از اهمیت زیادی برخوردار است.

اغلب خانم ها برای مخفی کردن تغییر شکل بدن و چاق شدن شان در دوران بارداری سراغ لباس هایی با طرح های ساده و رنگ های تیره می روند که این کار اشتباه بزرگی است زیرا در این دوران روحیه خانم ها حساس می شود بنابراین نیاز آن ها به پوشیدن لباس های حاملگی رنگ روشن و طرح دار بیشتر می شود. اگر شما به تغییر شکل بدن تان در دوران بارداری حساس هستید بهتر است شلوار و یا دامن خود را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید و برای قسمت بالاتنه تان به سراغ لباس های طرح دار و رنگ روشن بروید.

در دوران بارداری پوست خانم ها نسبت به برخی از پارچه ها حساسیت نشان می دهد بنابراین لباس های بارداری که در دوخت آن ها از پارچه ها با الیاف طبیعی استفاده می شود می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی برای خانم های باردار محسوب شوند. لباس های حریر و لباس بارداری نخی و کتان از مناسب ترین لباس های مخصوص دوران بارداری هستند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد