hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کشاورزان اصفهانی اهل اغتشاش و آشوب نیستند

کشاورزان اصفهانی اهل اغتشاش و آشوب نیستند

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: کشاورزان استان همواره گام به گام نظام حرکت کرده و اهل اغتشاش و آشوب نیستند و دنبال مطالبه حقوق قانونی و شرعی خود می باشند.
علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به اینکه حساب اغتشاشگران از کشاورزان اصفهانی جدا است، گفت: کشاورزان استان همواره گام به گام نظام حرکت کرده و اهل اغتشاش و آشوب نیستند و دنبال مطالبه حقوق قانونی و شرعی خود می‌باشند.

وی در این زمینه اظهار کرد: در اعتراض‌های اخیر کشاورزان به وضعیت بی آبی، برخی افراد سودجو اقدام به اعمال مجرمانه از جمله تخریب اموال عمومی و شخصی کردند که همانطور که امام جمعه محترم اصفهان نیز اشاره کردند، این افراد مغرض و سودجو حسابشان از کشاورزان عزیز که خودشان بعضا از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا می‌باشند، جدا است و سعی می‌کنند کشاورزان عزیزی که همواره مدافع انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده را تحریک تا به نیات شوم خودشان دست یابند.

این مقام قضایی ضمن تاکید بر اینکه باید عدالت آبی در استان‌های پرتنش اجرا شود و قانون و مصوبات شورای عالی آب ملاک عمل قرار گیرد، از کشاورزان خواست تا با خویشتن داری اجازه ندهند مورد سو استفاده قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان همچنین ضمن تاکید بر رعایت حق آبه‌ها از مسئولان وزارت نیرو خواست تا هرچه سریعتر وضعیت تقسیم عادلانه آب در استان اصفهان و استان‌های همجوار را بررسی و بر اساس میزان منابع آبی موجود، یک تقسیم بندی عادلانه انجام دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد