hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های ست با کفش طوسی

مدل های ست با کفش طوسی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های ست با کفش طوسی مخصوص افراد خوش سلیقه و مدگرا را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از این ست ها بتوانید جذابیت استایل خود را تکمیل نمایید.

کفش طوسی از انواع کفش های خوشرنگ و جذاب است که دارای طیف مختلف تیره و روشن می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص و متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است از این رنگ کفش در استایل تان استفاده نمایید همچنین نحوه ست با کفش طوسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با انتخاب صحیح رنگ لباس ها و سایر اکسسوری ها در کنار کفش طوسی جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل های ست با کفش طوسی

امروزه از رنگ طوسی در پوشش استفاده زیادی می شود و شما می توانید رنگ لباس ها و اکسسوری های خود را از بین تناژهای مختلف رنگ طوسی انتخاب نمایید. در ادامه با اصول ست کردن کفش طوسی در پوشش آقایان و خانم ها آشنا خواهید شد.

کفش طوسی رنگ در استایل زنانه و دخترانه

طوسی جزء رنگ های خنثی به شمار می رود از این رو شما می توانید این رنگ را با سایر رنگ های تیره و روشن و خنثی به راحتی ست نمایید.

اگر تمایل دارید استایلی جذاب داشته باشید می توانید کفش زنانه یا کفش دخترانه خاکستری را با لباس یا اکسسوری هایی سفید رنگ بپوشید که این ترکیب رنگ برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف مناسب می باشد. یکی دیگر از رنگ هایی که به رنگ خاکستری جذابیت می بخشد رنگ سبز است و ترکیب این دو رنگ با یکدیگر بسیار خاص و امروزی می باشد همچنین رنگ سبز می تواند خنثی بودن طوسی را از بین ببرد.

صورتی و طوسی در کنار یکدیگر جذابیت خاصی را ایجاد می کنند و اگر شما از کفش طوسی در استایل تان استفاده کرده اید می توانید رنگ لباس ها و کیف و سایر اکسسوری هایتان را از بین طیف های مختلف رنگ صورتی انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید استایلی خیره کننده باشد بهتر است کفش طوسی را با لباس ها یا اکسسوری های نارنجی رنگ در پوشش تان هماهنگ کنید. فراموش نکنید که شما می توانید با پوشیدن کفش طوسی و لباس های زرد رنگ استایلی جذاب تر را داشته باشید و ترکیب زرد و طوسی برای حضور در دورهمی های دوستانه و مسافرت های آخر هفته و محیط های غیر رسمی مناسب می باشد.

کفش طوسی با لباس های رنگ تیره اگر پوشیده شود تناژ زیبا و خاصی را ایجاد می کند و شما می توانید لباس های رنگ تیره را در پوشش تان با کفش طوسی روشن هماهنگ کنید.


ست کفش طوسی در استایل مردانه و پسرانه

آقایان می توانند با استفاده از کفش طوسی شاهکار زیبایی را در استایل خود ایجاد نمایند همچنین هماهنگ کردن طوسی با رنگ هایی نظیر سرمه ای و سبز و بنفش بادمجانی و سفید نیز باعث جذابیت در ظاهر و تیپ می شود.

کفش های طوسی در انواع مدل های کفش مجلسی و کالج و اسپرت و … موجود می باشند و شما می توانید از بین این طرح ها کفشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید استایلی جذاب داشته باید می توانید کفش طوسی را با پیراهن سفید بپوشید همچنین اگر تمایل دارید ظاهری رسمی تر داشته باشید بهتر است کفش طوسی را با پیراهن مشکی در استایل تان هماهنگ کنید.

پوشیدن کفش طوسی با شلوار طوسی نیز جذابیت خاصی دارد و در صورت استفاده از کفش طوسی و شلوار طوسی در پوشش تان بهتر است رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را از بین رنگ های گرم و روشن نظیر قرمز و آبی و زرد و زرشکی و … انتخاب نمایید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد