hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود واگن‌های جدید مترو ۲ سال زمان خواهد برد

ورود واگن‌های جدید مترو ۲ سال زمان خواهد برد

رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر امروز برای واگن‌های مترو اقدام کنیم دو سال زمان خواهد برد تا واگن‌های جدید وارد چرخه حمل و نقل عمومی شود و ما باید این موارد را تهیه و آماده کنیم تا در سال‌های آتی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
مهدی چمران در آغاز بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد مانور نیروی دریایی ارتش و دریای عمان بودیم و اگر این مانور را به روزهای اول جنگ مقایسه کنیم امکانات این زمان با آن زمان قابل قیاس نیست و به لطف الهی و با توانمندی مهندسین و جوانان امروزه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ایم.
وی گفت: موضوعی که در ارتباط با موفقیت‌های نیروهای نظامی و امکانات آنها وجود دارد این است که مقام معظم رهبری در این زمینه تأکیدات ویژه‌ای را داشتند و دارند و این مسئله مؤثر بوده است.
رئیس شورای شهر تهران همچنین به آغاز به کار 110 دستگاه اتوبوس در روز گذشته خاطرنشان کرد: به‌زودی نیز 65 دستگاه اتوبوس دیگر وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهد شد البته این تعداد برای شهر تهران اندک است و کافی نیست اما به هر ترتیب از همه کسانی که در ارتباط با ورود این تعداد دستگاه اتوبوس تلاش کردند اعم از شورا و شهرداری دوره قبل که قرارداد این اتوبوس‌ها را منعقد کردند و همچنین آقای زاکانی که تلاش‌های زیاد و اقدامات نهایی را برای وارد کردن این اتوبوس‌ها انجام داد، تشکر می‌کنیم.
چمران با اشاره به اینکه برای تسهیل در تردد حمل و نقل و استفاده بیشتر شهروندان نیازمند به یک هزار تا 2 هزار اتوبوس در شهر تهران داریم تا بگوییم در این بخش کار کرده‌ایم. و ان‌شاءالله به‌زودی 2 هزار دستگاه اتوبوس بازسازی خواهد شد و ان‌شاءالله با این اقدامات بتوانیم به مردم بگوییم که می‌توانند از حمل ونقل عمومی به نحو مطلوب استفاده کنند.
وی ادامه داد: همچنین در ارتباط با خرید واگن‌های جدید مترو باید به این موضوع اشاره شود که اگر امروز برای واگن‌های مترو اقدام کنیم دو سال زمان خواهد برد تا واگن‌های جدید وارد چرخه حمل و نقل عمومی شود و ما باید این موارد را تهیه و آماده کنیم تا در سالهای آتی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
به گزارش تسنیم، ناصر امانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به حضورش در کمیسیون تطبیق فرمانداری تهران به عنوان نماینده شورا گفت: روز گذشته جلسه‌ کمیسیون برگزار شد و 3 مصوبه اخیر شورا مورد بررسی قرار گرفت که در ادامه با پاسخ‌هایی که داده شد این 3 مصوبه به تصویب رسید.
وی همچنین به قطع پرداخت مساعده به نیروهای آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که طی دو روز اخیر  از ایستگاه آتش‌نشانی بازار داشتم پرسنل آتش‌نشانی به این موضوع اشاره کردند که 20 سال است که در طول ماه مساعده‌ای را از شهرداری دریافت می‌کنند اما طی دو ماه گذشته این مساعده قطع شده است.
این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت کار در سازمان آتش‌نشانی گفت: از شهرداری می‌خواهیم که به این موضوع عنایت ویژه‌ای داشته باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد