hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عزیزی: طارمی جواب تماس های اسکوچیچ و باقری را نداده است

عزیزی: طارمی جواب تماس های اسکوچیچ و باقری را نداده است

پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.
خداداد عزیزی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی گفت: من در مورد این تصمیم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هیچ نظری ندارم و این موضوع حق مسلم او است، اما فدراسیون فوتبال باید این موضوع را بهتر مدیریت می‌کرد و می‌شد طارمی را به تیم ملی دعوت کرد تا مشکلات بین او و سرمربی تیم ملی حل شود و یا اگر این مشکلات حل نشد او را در ترکیب اصلی قرار ندهند و اینگونه او تنبیه می‌شد.
او ادامه داد: ما اگر نتوانیم بدون مهدی طارمی یا حتی سردار آزمون ۲ تیم لبنان و سوریه را شکست بدهیم خاک بر سر فوتبال کشورمان، اما ما می‌توانیم مثل آب خوردن این ۲ تیم را شکست دهیم. این اختلافات در گذشته نیز در فوتبال کشورمان وجود داشته است، اما باید این مسئله بهتر مدیریت می‌شد. من و علی دایی سه روز قبل از بازی با استرالیا با همدیگر بحث شدیدی کردیم، اما افتخاری این مسئله را مدیریت کرد و ما توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.
عزیزی در خصوص تماس باقری مربی تیم ملی با طارمی بیان کرد: کریم باقری ۲ بار با مهدی طارمی تماس گرفته است، اما او جواب تماس را نداده است و باقری بابت این مسئله مقداری از او دلخور است و یکی از دلایل دعوت نشدن طارمی به تیم ملی این بوده است که اسکوچیچ نیز سه بار با طارمی تماس گرفته است و او باز هم جواب تماس را نداده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد