hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > لغو امتیاز یک روزنامه به دلیل تصویر حاشیه‌ساز

لغو امتیاز یک روزنامه به دلیل تصویر حاشیه‌ساز

در حالی باشگاه خبرنگاران جوان از بررسی تصویر حاشیه‌ساز روزنامه کلید در هیئت نظارت بر مطبوعات خبر داده بود که برخی رسانه‌ها اعلام کردند که امتیاز و مجوز انتشار روزنامه کلید لغو شده است.
برترین‌ها: در حالی باشگاه خبرنگاران جوان از بررسی تصویر حاشیه‌ساز روزنامه کلید در هیئت نظارت بر مطبوعات خبر داده بود که برخی رسانه‌ها اعلام کردند که امتیاز و مجوز انتشار روزنامه کلید لغو شده است.
لغو امتیاز یک روزنامه به دلیل تصویر حاشیه‌ساز؟
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:
روزنامه کلید دیروز در صفحه اول خود تصویری گرافیکی از ترسیم خط فقر چاپ کرد، که شکل دست و قلم ترسیم کننده مربوط به تصویری از نامه نگاری مقام معظم رهبری بوده است.
روز گذشته ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفته بود: اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، به صورت مداوم کار رصد فعالیت مجموعه‌های خبری را انجام می‌دهد و در صورت مشاهده موارد تذکرات لازم داده می‌شود و اگر موردی از صلاحیت رسیدگی اداره کل مطبوعات خارج باشد به هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده می‌شود.
شمسایی در پایان گفته بود: مورد ذکر شده به جلسه فردا هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده شده است تا تصمیم گیری لازم و قانونی در این خصوص گرفته شود.
امروز برخی رسانه‌ها خبر دادند که هیات نظارت بر مطبوعات، امتیاز و مچوز انتشار روزنامه کلید را به خاطر انتشار چنین تیتر و تصویری لغو کرده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد