hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: ابر قدرت دنیا هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: ابر قدرت دنیا هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی جام بین قاره‌ای گفت: با این بازی‌های درخشان و نایب قهرمانی در جام بین قاره ای نشان دادیم که ابر قدرت هستیم و در آینده این نتایج را تکرار می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، عباس هاشم‌پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازگشت به ایران و در فرودگاه مهرآباد درباره نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای امارات با شکست ۳ بر ۲ مقابل روسیه در فینال مسابقات گفت: جا دارد نایب قهرمانی فوتبال ساحلی را به مردم عزیز ایران تبریک بگوییم. ما هیچ رویدادی را بعد از المپیک ساحلی قطر مسابقات بین قاره‌ای ۲۰۱۹ نداشتیم که با سومی و قهرمانی جهان همراه بود.
وی با اشاره به رصد بازیکنان در دل مسابقات لیگ گفت: در این مدت زمان بازیکنان در لیگ ساحلی ایران کار می‌کردند. ما بازیکنان را رصد و دنبال می‌کردیم. ما در مسابقات بین قاره‌ای متوجه شرایط دشوارمان شدیم چرا که فقط سه اردوی داخلی بدون بازی تدارکاتی داشتیم. بازیکنان از نظر فنی فوتبال ساحلی، غیرت و تعصب زبان زد هستند. ما ابر قدرت دنیا هستیم و نشان دادیم نرفتن ما به جام جهانی ۲۰۲۱ غیر قابل باور است.  خودمان هم باور این موضوع را باور نداریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به دیدارش با کاسکو، رئیس کمیته فوتبال ساحلی فیفا گفت: وقتی با رئیس کمیته فوتبال ساحلی صحبت می‌کردم، او بسیار ناراحت بود که تیم ملی در جام جهانی حضور نداشت. او از من می پرسید که "چرا در جام جهانی نبودید؟" برای او هم سوال بود. با این بازی‌های درخشان و نایب قهرمانی در جام بین قاره ای نشان دادیم که ابر قدرت هستیم و در آینده این نتایج را تکرار می‌کنیم.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ امارات با شکست ۳ بر ۲ مقابل روسیه، قهرمان جهان نتوانست از عنوان قهرمانی خود در دو دوره گذشته مسابقات دفاع کند. البته شاگردان هاشم‌پور به علت شیوع کرونا و کنار گذاشته شدن از جام جهانی به علت نتایج ادوار گذشته، مدت‌ها از شرایط مسابقه دور بودند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد