hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پیام روشن یحیی گل‌محمدی برای بازیکنان پرسپولیس

پیام روشن یحیی گل‌محمدی برای بازیکنان پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پیام بسیار واضح و روشنی را برای بازیکنان پرسپولیس فرستاده است.
 هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی به پایان رسید. با این نتیجه، پرسپولیس در دومین هفته پی در پی دستش از رسیدن به ۳ امتیاز کوتاه ماند و با ۷ امتیاز به رتبه ششم جدول رده بندی سقوط کرد.
به گزارش فرارو، فارغ از پریدن دو امتیاز دیگر از کف پرسپولیسی ها، بازی با گل‌گهر مصادف با صدور پیام روشن و واضح یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیسی‌ها بود. او ۵ بازیکن تیمش را در مقایسه با هفته سوم و جدال با آلومینیوم اراک روی نیمکت گذاشت تا نشان دهد جایگاه هیچ کس در پرسپولیس ثابت نیست. نیمکت نشینی حامد لک و سیدجلال حسینی، دروازه بان و کاپیتان پرسپولیس، مهمترین نکته بود. به غیر از آنها، سه تغییر دیگر هم صورت گرفته بود که مربوط به سیامک نعمتی، احسان پهلوان و مهدی عبدی بود.

البته که یحیی در این بازی سیستم جدیدی را هم امتحان کرد تا دوباره با فرستادن پیام به بازیکنان پرسپولیس این موضوع را انتقال دهد که در صورت نیاز دستش برای اعمال تغییرات بیشتر در ترکیب پرسپولیس باز است. اینکه شوک یحیی گل‌محمدی به نیمی از تیم پرسپولیس جواب داده باشد یا نه، موضوعی است که در هفته‌های پیش رو می‌توان پاسخش را دریافت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد