hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > درگیری لفظی عضو شورای شهر تهران با معاون شهردار

درگیری لفظی عضو شورای شهر تهران با معاون شهردار

در جریان برگزاری جلسه امروز شورای شهر تهران درگیری لفظی بین یکی از اعضای شورای شهر تهران و معاون شهردار تهران رخ داد و در طی آن عضو شورای شهر صحن علنی شورا را ترک کرد.
 در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران عباس شعبانی معاون عمرانی شهرداری تهران برای ارائه گزارش پشت تریبون قرار گرفت و در ابتدا خطاب به اعضای شورای شهر تهران گفت: بنده تذکری را می‌خواهم به اعضا شورای شهر تهران و البته خودم بدهم.
وی تصریح کرد: تذکر بنده اخلاقی است و به اعضا و به خودم مطرح می‌کنم.
در پی این اظهارات معاون شهردار تهران؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران خطاب به معاون شهردار تهران گفت: شما در جایگاهی قرار ندارید که به اعضا تذکر بدهید. در ادامه نیز شعبانی معاون شهردار تهران تاکید کرد بنده می‌توانم این تذکر را که تذکر اخلاقی است هم به شما (اعضا) و هم به خودم بدهم.
به گزارش تسنیم؛ پس از این درگیری‌های لفظی و ادامه آن مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات معاون شهردار تهران صحن علنی را ترک کرد.
در ادامه نیز عباس شعبانی معاون عمرانی شهرداری تهران از اعضا خواست تا سکوت کنند تا جلسه ادامه پیدا کند که این مسئله نیز منجر به واکنش حبیب کاشانی شد و وی خطاب به معاون شهردار تهران گفت: شما نمی‌توانید این مسئله را مطرح کنید.
به گزارش تسنیم در ادامه مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران خطاب به معاون شهردار تهران گفت: اگر شما احساس می‌کنید آمادگی ارائه گزارش را ندارید این موضوع را به جلسه بعد موکول کنید، اما شعبانی اسرار کرد که آمادگی دارد و گزارش خود را ارائه خواهد کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد