hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خداحافظی مهدی طارمی از تیم ملی ایران؟

خداحافظی مهدی طارمی از تیم ملی ایران؟

وضعیت مهدی طارمی برای حضور در تیم ملی ایران پیچیده شده است. شایعه شده که او نمی‌خواهد با دراگان اسکوچیچ کار کند.
تیم ملی ایران در شرایطی قرار است در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مصاف لبنان و سوریه برود که اسیر اتفاقات حاشیه‌ای شده است. ماجرا مربوط به عدم دعوت از مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال ایران است. او پیش‌تر در توییتر به دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران کنایه زده و به همین دلیل به اردو دعوت نشده است.
به گزارش فرارو، مهدی طارمی پیش از نوشتن آن جملات انتقادی در توییتر خطاب به دراگان اسکوچیچ، از مصاحبه سرمربی تیم ملی ایران که بازیکنان ایرانی را بدون دانش تاکتیکی توصیف کرده بود، ناراحت شد. طارمی نوشته بود ایرانی‌ها تاکتیک پذیر هستند، ولی مشکل جای دیگری است. اشاره طارمی احتمالا به ضعف سرمربیان بوده است.

این اختلاف نظر‌ها با شایعات زیادی هم همراه شد تا اینکه بالاخره با اعلام فهرست بازیکنان جدید تیم ملی، مشخص شد مهدی طارمی به تیم ملی برای دو بازی حساس پیش رو دعوت نشده است. رسانه‌های ایرانی نوشته اند که طارمی حتی حاضر نشده پاسخ تلفن سرمربی و مربیان تیم ملی را بدهد. امروز، اما خبرورزشی ادعای جدیدی مطرح کرده و نوشته که مهدی طارمی به شهاب عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال، گفته تا زمانی که این آقا (دراگان اسکوچیچ) سرمربی تیم ملی باشد، حاضر به بازی کردن برای تیم ملی نیست.
این شایعه در زمانی مطرح می‌شود که ایران با اسکوچیچ نتایج قابل قبولی گرفته و بخت اول صعود به جام جهانی از گروه نخست مرحله انتخابی است. اگر چنین شایعه‌ای درست باشد و ایران به روند خوبش با اسکوچیچ ادامه دهد، تکلیف چیست؟ آیا مهدی طارمی ازتیم ملی ایران خداحافظی می‌کند؟
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد