hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پاکدل: اگر تنها به صرف داشتن کرسی بین‌المللی راضی باشیم مطمئناً دچار مشکل می‌شویم

پاکدل: اگر تنها به صرف داشتن کرسی بین‌المللی راضی باشیم مطمئناً دچار مشکل می‌شویم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: اگر تنها به صرف داشتن کرسی رضایت دهیم مطمئنا دچار مشکل می‌شویم، باید از همراهی کشورهای منطقه برای میزبانی‌ها و سایر موارد استفاده کنیم.

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص عضویتش در هیئت رئیسه کنفدراسیون هندبال آسیا اظهار داشت: در کل باید بگویم که کرسی‌های بین‌المللی در هر رشته باعث خواهد شد تا در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشیم و این می‌تواند به رشد و توسعه آن رشته در کشورمان کمک کند. زمانی که حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و در کنار آن دیپلماسی دستگاه ‌های ورزش و دستگاه‌های کلان کشور را داشته باشیم و این بخش‌ها نقش مکمل را داشته‌ باشند مطمئنا اثر بخشی این کرسی‌ها بیشتر خواهد بود.
وی در ادامه افزود: اگر تنها به صرف داشتن کرسی رضایت دهیم مطمئنا دچار مشکل می‌شویم. باید از همراهی کشورهای منطقه برای میزبانی‌ها و سایر موارد استفاده کنیم اما برای تحقق آن در کنار داشتن کرسی لازم است دستگاه ‌های دیپلماسی نیز  کمک کنند.
رئیس فدراسیون هندبال یادآوری کرد: هیئت رئیسه هندبال آسیا در برخی از موارد مهم مثل تشکیل زیر مجموعه کمیته‌ها، نگارش تقویم و قوانین، بررسی بودجه، تصمیم در خصوص مسائل خارج از چارچوب فدراسیون‌ها، بررسی گزارشات اداری و فنی فدراسیون‌ها، میزبانی‌ها و موارد دیگر می‌توان اثر داشته باشد و داشتن کرسی در این بخش می‌تواند به هندبال کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: اولین جلسه هیئت رئیسه روز سه شنبه و به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در چند کمیته در تلاشیم تا پست بگیریم و در این چند روز نیز رایزنی‌ها را ادامه می‌دهیم.
پاکدل در خصوص زمان آغاز اردوی تیم هندبال زنان جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا، گفت: اردوی زنان از 19 آبان در تهران آغاز می‌شود.
رئیس فدراسیون هندبال در خصوص زمان آغاز اردوی مردان نیز گفت: بازیکنان بعد از بازگشت از تورنمنت قطر در اختیار باشگاه‌ها هستند و یک مرحله لیگ برگزار می‌شود و بعد اردوی جدید را آغاز می‌کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد